خطیبی: نفت آبادان مربی کاربلدی دارد/ امیدوارم دست پُر زمین را ترک کنیم

خطیبی: نفت آبادان مربی کاربلدی دارد/ امیدوارم دست پُر زمین را ترک کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: نفت آبادان از مربی کاربلدی سود می‌برد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: خوشحالم که یک بار دیگر به شهر آبادان و شهر مرحوم دهداری آمده‌ام. صنعت نفت همیشه صنعت نفت است و همیشه فوتبال برزیلی دارد با این تفاوت که امسال شرایط خیلی خوبی دارد و در چند هفته گذشته نتایج خیلی خوبی کسب کرده است.

وی ادامه داد: نفت آبادان از مربی کاربلدی سود می‌برد. تیم ما هم خوب تمرین کرده و مانند صنعت نفت در چند هفته قبل نتایج خیلی خوبی کسب کرده و امیدوارم یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را شاهد باشیم. ان‌اشالله بتوانیم فوتبالی که در چند هفته گذشته به نمایش گذاشتیم را تکرار کنیم و دست پر از زمین خارج شویم.

خطیبی در مورد تیم صنعت نفت تصریح کرد: این تیم همیشه به نحوی فوتبال بازی کرده که اهالی فوتبال از آن به نیکی یاد می‌کنند. امسال هم نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری دارد و فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد. امیدوارم فوتبال آبادان همیشه زنده باشد. با پتانسیلی که در این شهر است فوتبالیست‌های خیلی بزرگی به فوتبال ایران معرفی شده‌اند و امیدوارم همین روند تداوم داشته باشد و همیشه شاهد بازیکنان بزرگ آبادانی در فوتبال ایران باشیم.

سرمربی تیم ماشین‌سازی در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: سه بازیکن‌مان حامد لک، عزیز معبودی و شاهین توکلی به دلیل چهار کارته بودند محروم هستند. مسیح زاهدی، فرید کریمی و جفرسون سه بازیکنی هستند که به خاطر مصدومیت در اختیارمان نیستند اما خدا را شکر بچه ها خوب کار می‌کنند و قطعاً جایگزینان خوبی برای بازیکنان خواهند بود.

7413