پیش بازی سایپا-پرسپولیس/ به دنبال سومین برد پیاپی

پیش بازی سایپا-پرسپولیس/ به دنبال سومین برد پیاپی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا پرسپولیس با شکست سایپا، در مسیر قهرمانی قرار خواهد گرفت؟ 

به گزارش فوتبالی، سایپا در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، میزبان پرسپولیس خواهد بود. سایپا روز های خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و پس از دو برد در 3 هفته ابتدایی، یازده هفته بدون پیروزی را پشت سر گذاشت. 7 باخت و تنها 4 امتیاز، نارنجی پوشان را وارد بحران کرده است. 

شکستن طلسم 847 دقیقه ای: سایپا که در 3 بازی ابتدایی خود 9 گل به ثمر رسانده بود، در 10 بازی بعدی خود نتوانست دروازه حریفان را باز کند. در نهایت رضا جعفری در دقیقه 38 بازی مقابل نفت مسجد سلیمان موفق به گلزنی شد و این طلسم را شکست. 

 سومین برد پیاپی؟ سرخپوشان در این روزها به یک ثبات نسبی رسیده اند و در یک قدمی صدر جدول قرار دارند؛ اما شاگردان کالدرون تا به حال به رکورد سه برد پیاپی در لیگ نرسیده اند. پرسپولیس 2 بار در هفته های سوم و چهارم، و هفتم و هشتم به دو پیروزی متوالی رسید اما نتوانست به روند پیروزی خود ادامه دهد. 

چهره ویژه: مهدی ترابی.  هافبک 25 ساله پرسپولیسی ها فوتبال خود را با سایپا شروع کرد و در این بازی باید مقابل تیم سابق خود به میدان برود. ترابی در این فصل مؤثرترین بازیکن سرخپوشان بوده و با 6 گل زده ستاره ی بی چون چرای این فصل پرسپولیس به حساب می آید. 

نتیجه هفته گذشته:سایپا در حالی که با یک گل از نفت مسجد سلیمان پیش بود، در نهایت با نتیجه 1-2 مقابل این تیم شکست خورد. پرسپولیس هم با دو گل مقابل گل گهر به برتری رسید. 

وضعیت در جدول: سایپا با 11 امتیاز در رتبه چهارم و پرسپولیس با 25 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان، در جایگاه سوم جدول قرار دارد. 

*شنبه 23 آذر 98

سایپا تهران - پرسپولیس  ساعت 15:00

ورزشگاه شهدا شهر قدس

داور: امیر عرب براقی

کمک ها: علی میرزابیگی – محمد عطایی