الهامی: چند بازیکن تراکتور در رختکن خونین بودند

الهامی: چند بازیکن تراکتور در رختکن خونین بودند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم تراکتور گفت: مطمئنم روزهای خوبی در انتظارمان است اما رسیدن به این روزها سخت است.

به گزارش فوتبالی، به نقل از فارس، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی امروز بازی سختی بود. ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. بعد از بازی با ماشین سازی به تیم ملحق شدم و کارها سخت پیش می رفت. دیدید که با برنامه بازی کردیم و تا دقیقه 85 به حریف موقعیت ندادیم.

وی ادامه داد: تراکتور نشان داد هنوز تراکتور است. پشتوانه مردمی با این تیم است و می توانیم کارهای بزرگی کنیم. می دانم روزهای سختی در پیش است. می خواهیم در ادامه راه به عنوان افتخار آذربایجان کار کنیم. روزهای خوبی در راه است و امیدوارم بتوانیم روند خوب مان را ادامه دهیم. در 10 دقیقه آخر احساسی بودیم اما بازی در اختیار ما بود. ما فولادی را بردیم که بردنش سخت است. به نکونام بابتش تیمش تبریک می گویم. ما امروز یک موقعیت هم به فولاد قبل از گل ندادیم. 

الهامی افزود: برای ماندن در کورس قهرمانی باید خیلی کار کنیم. بچه ها در رختکن خسته بودند و برخی هم خونی بودند. مطمئن هستم شرایط ما خوب شود هواداران دوباره 80 هزار نفری به استادیوم می آیند. امروز خیلی خوب بازی کردیم و هوادارانی که به ورزشگاه آمدند همه چیز را دیدند.

مربی تیم تراکتور در خصوص وضعیت زمین بازی هم اظهار داشت: قطعا تاثیر داشت. اگر کیفیت زمین شرایطش را از دست بدهد کار سخت می شود. ما می دانستیم مقابل فولاد اشتباه کنیم کار سختی داریم. بازیکنان فولاد شرایط خوبی داشتند و با 10 نفر دفاع و حمله می کنند. آنها شکل خوبی دارند و می دانند چه می خواهند. صادقانه می گویم که در این دو روز به اندازه 10 روز تمرین کردیم. بچه ها همه توان خود را برای این بازی گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند.

وی درباره سنگین بودن بازیکنان تراکتور گفت: مهمتر از هر چیزی استرس بازی بود چرا که باید امروز برنده می شدیم. برای این استرس با احتیاط بازی کردند . حتی بعد از گل احساسی عقب نشستیم. باید این شرایط را به فال نیک بگیریم. امروز به تیمی گل ایستگاهی زدیم که بیشترین گل را از این راه زده است.

الهامی درباره تغییرات تراکتور در بازی امروز ادامه داد: کاری که امروز کردیم این بود که شکل تیم درست شود. امیدوارم که با این بچه ها بهترین اتفاق بیفتد و ما هم کار می کنیم تا به شرایط خوبی برسیم. امروز نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و خیلی از تیم ها آرزوی بازیکنان ما را دارند. می توانیم با کمک هواداران و رسانه ها شرایط بهتری پیدا کنیم.

مربی تیم تراکتور درباره فوتبال خوبی که تراکتور امروز انجام داد و اینکه مشکل این تیم فنی بوده یا روحی تصریح کرد: در این دو روز همه سنگ تمام گذاشتند تا شرایط خوب شود. بچه های بزرگتر تیم خیلی کمک کردند. شجاعی امروز تیم را گرم کرد. باید از او تشکر ویژه کنم. او در رختکن بغض کرده بود و ثابت کرد که بی دلیل کاپیتان تیم ملی نیست. من بچه تبریز هستم. مشکلات فوتبال تبریز را می دانم. حتی می خواستم امروز با شما آذری حرف بزنم. من حلال مشکلات تبریز نیستم و بچه های تیم نقش خیلی زیادی برای بهتر شدن تیم داشتند. آرزوی من این است که سربلند اینجا و مقابل شما بنشینم و این برای من خیلی مهم است.

وی در خصوص مشکلاتی که وجود دارد و هواداران قصد اعتراض داشتند چون در تراکتور هر کسی سر جای خودش نیست گفت: بازیکنان ما امروز خیلی تلاش کردند. همه می توانستند تیم را جمع کنند اما چون دو روز است آمدم نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. می توانم بگویم بازی خوبی انجام دادیم و روند خوبی داشتیم. ما امروز به این برد نیاز داشتیم. امیدوارم جایگاه مردم و شهر تبریز رفیع باشد. انشالله روزی اینجا بنشینم و درباره قهرمانی تراکتور حرف بزنم. قول می دهم روز به روز بهتر و بیشتر کار کنیم. فوتبال ما در بازی های بعدی بهتر خواهد بود. همه تلاش ما این است که فوتبالی ارائه دهیم که شما هم راضی باشید.

الهامی در خصوص غایبان تراکتور ادامه داد: ما امروز تیمی دفاع می کردیم و تیمی حمله می کردیم. باید از این مرحله گذر می کردیم. همه تلاش ما این است تیم منسجمی داشته باشیم. باید این روندی که داریم را ادامه دهیم. قصد ما خوشحالی هواداران است. همه بازیکنان زحمت کشیدند و کسانی که نبودند مصدوم یا محروم بودند. اگر سوکیتا و سایر غایبان ما بودند قطعا خیلی بهتر بازی می کردیم. از گروه داوری هم باید تشکر کنم که خیلی زحمت کشیدند.

7413