روزهای تلخ ریبری در ایتالیا: تیغ جراحی درانتظار فرانک

روزهای تلخ ریبری در ایتالیا: تیغ جراحی درانتظار فرانک

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک ریبری ستاره باتجربه و کهنه کار فیورنتینا به زودی باید زیر تیغ جراحی برود و قوزک پای راستش را به تیغ جراحان بسپارد.

به گزارش فوتبالی، در جریان بازی فیورنتنیا مقابل لچه ، خطای خشن گاناگیوتیس تاچتسیدیس یکی از بازیکنان حریف، برروی ریبری باعث مصدومیت او شد وهمین مصدومیت او را تا ماه فوریه (بهمن ماه) از میادین به دور نگاه خواهد داشت. جالب اینجاست که بازیکن لچه به خاطر این خطا کارتی را از داور مسابقه دریافت نکرد.

شدت مصدومیت ریبری روز پنجشنبه و ده روز بعد از وقوع این مصدومیت مشخص شد و حالا قرار براین است که برای اجتناب از جدی تر شدن این مصدومیت این ستاره فرانسوی زیر تیغ جراحی برود. 

ریبری که سابقه 81 بازی ملی و زدن 16 گل برای تیم ملی کشورش را دارد، در شهر مونیخ زیر تیغ جراحان خواهد رفت. او در کلینیکی جراحی خواهد شد که در ژوئن سال 2008 و بعد از مصدومیتش در بازی ایتالیا- فرانسه در رقابتهای یورو 2008 از ناحیه لیگامنت قوزک پای چپ نیز در آنجا جراحی شده بود.

او دراین فصل یکی از ستاره های فیورنتینا بود و شروع خوبی را با این تیم داشت و با زدن 2 گل و دادن 2 پاس گل جزو مهره های ارزشمند این تیم به حساب می آید. حالا او در ماه فوریه به میادین بازخواهد گشت و فیورنتنیا در حال حاضر در رده سیزدهم سری آ قرار دارد و در هفته های آتی دو بازی سخت مقابل اینترمیلان و رم را پیش رو خواهد داشت

6363