خانه جدید و 12 میلیون یورویی مودریچ در مادرید

خانه جدید و 12 میلیون یورویی مودریچ در مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- مجله ونیتی فر در گزارشی، تصاویر متعددی از خانه ای که لوکا مودریچ به تازگی در منطقه لامورالخای مادرید خریداری کرده، منتشر نموده است.

به گزارش فوتبالی ستاره کروات باشگاه رئال مادرید اخیرا این خانه مجلل را در مادرید و به قیمت 12 میلیون یورو خریده است. او که سال گذشته فاتح توپ طلا شده بود، حالا یکی از محبوب ترین بازیکنان رئال مادرید است و از جمله معدود ستاره های دنیای فوتبال است که به ندرت خبری از زندگی خصوصی اش منتشر می شود و حریم خصوصی خانواده اش را کاملا حفظ می کند.

اما حالا مجله ونیتی فر به تصاویری از خانه ای که مودریچ به تازگی خریداری کرده، دسترسی پیدا کرده است. این خانه به سبک مدرن ساخته شده و محوطه ای 10 هزار متر مربعی را در برمی گیرد که 2700 متر آن ساختمان است. این خانه مجلل یک سالن بزرگ جشن و میهمانی، سالن بدنسازی اختصاصی و سالن ماساژ  دارد و در عین حال استخر، باغی بزرگ و پیست ورزش پادل را نیز داراست.

خانه جدید خانواده مودریچ 9 اتاق خواب و 9 سرویس بهداشتی دارد و 4 سرویس بهداشتی هم برای کارگران خانه تدارک دیده شده است. جالب اینجاست که بخش عمده ای از این مجموعه در همان طبقه اول خانه درنظرگرفته شده است.

گاراژ خانه مودریچ هم بزرگ است و گنجایش 10 اتومبیل را دارد. در این خانه ویلایی، یک آپارتمان کوچک دیگر هم جدای از ساختمان اصلی ساخته شده که دارای دو اتاق خواب، یک سرویس بهداشتی و یک سالن است.