سپاهان 2 - پیکان صفر/ پیکان برای مساوی هم بنزین نداشت!

سپاهان 2 - پیکان صفر/ پیکان برای مساوی هم بنزین نداشت!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های سپاهان و پیکان به مصاف هم رفتند و در نهایت طلایی پوشان سه امتیاز مسابقه را از آن خود کردند.

به گزارش فوتبالی، در قالب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر ایران، تیم‌های سپاهان و پیکان به دیدار هم رفتند. در نهایت شاگردان امیر قلعه نویی با برتری دو بر صفر سه امتیاز حساس این مسابقه را بدست آوردند.

تا پیش از این مسابقه، سپاهان با 25 امتیاز در رده دوم و پیکان با 13 امتیاز از 12 بازی، در رتبه یازدهم قرار داشت. 

با توقف شهر خودرو و تا پیش از برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس، سپاهان صدرنشین و یک گام به قهرمانی نیم فصل نزدیک تر شد. 

*جمعه 22 آذر 98 
سپاهان - پیکان تهران ساعت 16:40
داور: سیدرضا مهدوی
کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – سیدیعقوب حجتی

ترکیب سپاهان
پیام نیازمند، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، رضا میرزایی، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، کی‌روس استنلی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب پیکان
وحید شیخ ویسی - سیدمهران موسوی - حسین پورامینی - سعید واسعی - فراز امامعلی - جلال الدین علی محمدی - حجت حق وردی - امیرحسین کریمی - سیدمحمد ستاری - علی حمودی - شهریار مغانلو
سرمربی: حسین فرکی

شرح گل
سپاهان 1 - پیکان صفر (دقیقه 21: گئورگی گولسیانی):
پنالتی اعلام شده به سود سپاهان را گولسیانی برخلاف جهت شیخ‌ویسی که به سمت چپ شیرجه رفته بود، زد تا گل اول تیمش را به ثمر رساند.
سپاهان 2 - پیکان صفر (دقیقه 2+45: امید نورافکن): محمدرضا حسینی با یک سر توپ در پشت محوطه جریمه پیکان، مدافعان این تیم را فریب داد و به امید نورافکن پاس داد که شوت پُرقدرت پای راست او به تور دروازه چسبید تا سپاهان به گل برسد.

7413