اصرار آنچلوتی به رئیس ناپولی: مطمئنید می خواهید اخراجم کنید؟

اصرار آنچلوتی به رئیس ناپولی: مطمئنید می خواهید اخراجم کنید؟

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش منتشره در رسانه های ایتالیایی، کارلو آنچلوتی سرمربی باتجربه و موفق ایتالیایی در هفته های اخیر تلاشهای زیادی را انجام داده تا آئورلیو د لائورنتیس رئیس باشگاه ناپولی را متقاعد کند تا او را روی نیمکت مربیگری این تیم نگاه داشته و برکنارش نکند.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب و بعد از برد قاطعانه ناپولی درآخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که با نتیجه 0-4 مقابل خنک رقم خورد، آنچلوتی از سمت مربیگری این تیم برکنار شد و فردای آن روز نام جنارو گتوزو به عنوان سرمربی جدید این تیم مشخص شد.  حالا روزنامه ایل ماتینو در گزارشی به این نکته اشاره کرده که در آخرین روزی که آنچلوتی در سمت سرمربیگری ناپولی بوده تلاشهای زیادی انجام داده تا نظر د لائورنتیس را عوض کرده و رئیس باشگاه را متقاعد کند تا بتواند در سمتش باقی بماند. گویا آنچلوتی حتی از رئیس باشگاه پرسیده:« واقعا مطمئن هستید؟

ولی رئیس ناپولی تصمیمش را دراین رابطه گرفته بود و به خاطر عملکرد ضعیف ناپولی در سری آ قصد داشت تا آنچلوتی را برکنار کند و حتی با گتوزو هم مذاکراتی انجام داده بود. حالا گتوزو در بازی ناپولی مقابل پارما اولین تجربه هدایت ناپولی را لمس خواهد کرد.

دراین میان گمانه زنی های زیادی درمورد احتمال حضور آنچلوتی روی نیمکت مربیگری آرسنال به گوش می رسد؛ تیمی که بعد از برکناری اونای امری، هدایتش به صورت موقت به فردی لیونبرگ سپرده شده است.

6363