کمالوند: در بسیاری از بازی‌ها از داوری ضربه خوردیم

کمالوند: در بسیاری از بازی‌ها از داوری ضربه خوردیم

پایگاه خبری فوتبالی- فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تأکید کرد که تیمش به اندازه‌ای که توقع داشته‌اند امتیاز کسب نکرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی جم مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی فردا می‌تواند بازی بسیار جذابی باشد. نفت مسجدسلیمان تیم بسیار خوبی است و مسابقات را خوب شروع کرده و ادامه داده است، ما هم به اندازه‌ای که توقع داشتیم امتیاز کسب نکردیم، اما کیفیت فنی بازی‌ و نوع امتیاز‌گیری‌مان سنخیت ندارد. در بازی با فولاد هم ما تیم برتر بودیم از هر جهت، اما متأسفانه به نتیجه مطلوب نرسیدیم. ما نمی‌خواهیم مشکلات تیم‌مان را پنهان کنیم، ولی شما ببینید در چهار پنج مسابقه داوری به شدت تأثیرگذار بوده است، از جمله بازی با فولاد.

وی ادامه داد: متأسفانه داوری روی خوش خود را به ما نشان نداده است و ما در بسیاری از بازی از داوری ضربه خوردیم. با توجه به اینکه آقای حیدری، داور بین‌المللی فوتبال ما بازی فردا را قضاوت می‌کند، امیدوارم هیچ‌کدام از دو تیم ضرر نکنند. آقای تارتار تیم خوبی در اختیار دارد و به او خسته‌نباشید می‌گویم. امیدوارم به جز بازی فردا در تمام بازی‌های‌شان موفق باشند. ان‌شاءالله بازی فردا یک بازی خیلی خوب باشد.

کمالوند در پاسخ به این سؤال که مسابقه فردا آخرین بازی‌اش به‌عنوان سرمربی پارس جنوبی است، گفت: ان‌شاءالله فردا در نشست خبری بعد از بازی مفصل درباره این موضوع و مسائل دیگر صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: تیم تارتار تیم بسیار خوبی است. مردم مسجدسلیمان بسیار خونگرم هستند و از تیم‌شان خیلی خوب حمایت می‌کنند. اگر اشتباه نکنم اولین شهر ایران که در آن فوتبال به طور رسمی کلید خورده، مسجدسلیمان است. ما یادمان باشد که همین الان هم با توجه به شرایطی که داریم، تیمی مثل نساجی با 20 هزار تماشاگر 9 هفته است نبرده. ذوب‌آهن نیز همین‌ شرایط را دارد. سایپا هم فکر می‌کنم 11 هفته است نبرده. من امیدوارم که با توجه بازی خوبی که هفته گذشته با فولاد انجام دادیم، فردا یک بازی خوب مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که پیشنهادی از تیم‌های دیگر داشته است، گفت: اصلاً چنین بحثی نیست. من نه با جایی مذاکره کرده و نه این بحث وجود داشته است. یکسری مسائل درون تیمی است و چون دوست دارم بازیکنانم فردا با ذهنی آرام بازی کنند، در نشست خبری بعد از بازی شفاف صحبت خواهم کرد.

کمالوند با اشاره به آخرین وضعیت بازیکنان تیمش اظهار کرد: مثل بازی‌های گذشته کاکاشویلی را به دلیل مصدومیت نداریم و قاعدتاً نمی‌تواند فعلاً به ما کمک کند. بازیکن محروم هم نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: همان‌طور که گفتم، یک تیمی مثل نساجی که در بازی‌هایش، استادیوم مملو از تماشاگر است 9 هفته است نبرده، ولی هوادارانش هنوز از تیم‌شان حمایت می‌کنند. تیم ما کیفیت فنی بدی ندارد. متأسفانه یک مقدار بدشانسی داشتیم که با اشتباهات داوری توأم شد. الان تنها چیزی که می‌تواند به ما کمک کند حمایت هواداران است. تیم نفت مسجدسلیمان تیم بسیار خوبی است و امیدوارم هواداران فردا یک بازی جذاب ببینند.

وی در پایان در مورد اینکه خطر سقوط تیمش را تهدید می‌کند، گفت: الان در شرایطی قرار نداریم که به این چیزها فکر کنیم. تک‌تک امتیازها برای ما مهم است تا شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

7413