بوفون: حریف بعدی در اروپا؟ رئال مادرید لطفا !

بوفون: حریف بعدی در اروپا؟ رئال مادرید لطفا !

پایگاه خبری فوتبالی- جانلوئیجی بوفون دروازه بان افسانه ای باشگاه یوونتوس در مورد حریفان احتمالی تیمش درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا اظهارنظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، با اتمام بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، حالا همه منتظر قرعه کشی و مشخص شدن حریفانشان دردور یک هشتم پایانی هستند و دراین میان جانلوئیجی بوفون اعلام کرده که دوست دارد تا تیمش دراین مرحله با رئال مادرید روبرو شود. بوفون دراین باره گفته:« همیشه لذت بخش است که مقابل رئال مادرید بازی کنیم.»

این درحالی است که دو فصل پیش بوفون در مصاف تیمش با رئال مادرید در مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان و دربازی برگشت از زمین مسابقه اخراج شده بود. اما حالا او ابراز علاقه کرده تا بار دیگر مقابل تیم مادریدی قرار بگیرد و گفته:« این بازی می تواند مصاف دو تیم فوق العاده باشد.»

بوفون در گفتگو با توتوسپورت گفته:« همیشه بازی کردن با رئال برایم لذت بخش بوده؛ من احترام فراوانی برای این باشگاه به خاطر تاریخشان و بازیکنانشان قائلم. با وجود اتفاقاتی که در آخرین حضورم در شهر مادرید رخ داد، من سعی می کنم که خاطرات مثبتی را در ذهنم از آن بازی نگه دارم. آن بازی نمونه عزم راسخ و قدرت بود. پس خیلی خوب می شود که دو تیم فوق العاده دوباره با هم روبرو شوند.»

در جریان بازی یوونتوس مقابل بایرلورکوزن که با برد 0-2 بینکونری همراه بود، بوفون در درون دروازه تیمش قرار گرفت و این بازی اولین بازی او در لیگ قهرمانان اروپا پس از بازگشتش به یووه بود و اولین بازی او بعد از آن مصاف تاریخی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آمد.

در صورتی که نام رئال مادرید به عنوان حریف یوونتوس درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شود، علاوه بر آنکه بوفون به خواسته اش می رسد، اتفاق جذاب دیگر، بازگشت کریس رونالدو به سانتیاگو برنابئو و رویارویی با هم تیمی ها و سرمربی سابقش خواهد بود.

6363