گواردیولا و ممنوع کردن جشن کریسمس برای شاگردانش

گواردیولا و ممنوع کردن جشن کریسمس برای شاگردانش

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش منتشره دروب سایت گل، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از بازیکنانش خواسته تا در جشن کریسمس باشگاه شرکت نکنند. بدین ترتیب پپ می خواهد اطمینان داشته باشد تا شاگردانش در روزهای پرفشار و شلوغ پایانی سال و ابتدای سال 2020 تمام فکر و ذکر و تمرکزشان برروی بازیها خواهد بود و در اوج آمادگی برای تیم به میدان خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، گواردیولا از شرایط تیمش در روزهای پایانی سال گذشته میلادی و بعد از جشن کریسمس راضی نبود و باور داشت که حضور در جشن کریسمس برروی عملکرد تیمش تاثیری منفی داشته و از همین رو حالا از شاگردانش خواسته تا دراین میهمانی حضور نیابند.

طبق گزارش منتشره در سایت گل، جشن کریسمس باشگاه سیتی پنج‌شنبه شب در محلی در مرکز شهر منچستر برگزار شد ولی بازیکنان سیتی طبق دستور گواردیولا دراین مراسم حضور نیافتند تا تمام تمرکز و هم و غمشان را برروی بازی پیش رو مقابل آرسنال قرار دهند. در سالهای اخیر باشگاه سیتی هرساله یک جشن بزرگ به مناسبت کریسمس برگزار میکند و در آن کارمندان باشگاه و تمام بازیکنان و مدیران تیم حضور دارند و بیش از 400 نفر در این مهیمانی شرکت می کنند.  اما فصل گذشته وبلافاصله بعد از برگزاری این جشن بود که سیتی با نتیجه 2-3 مغلوب کریستال پالاس شد و گواردیولا نگران آن است که شب نشینی و حضور دراین میهمانی باعث افت شاگردانش در بازیهای پیش رو شود. 4 روز بعد از آن بازی هم سیتی مغلوب لستر سیتی شد تا روزهای سخت پپ ادامه یابد ولی در نهایت شاگردان گواردیولا فصل گذشته را با قهرمانی در لیگ برتر به پایان بردند.

در کتاب "شهر پپ، ساختن یک سوپرتیم" که تحت نظارت کامل گواردیولا نوشته شده است، بعد ازاتمام جشن کریسمس باشگاه سیتی در سال گذشته میلادی، تعدادی از بازیکنان این تیم به کافه های شبانه رفتند و تا سحرگاه مشغول رقص و پایکوبی بودند . البته طبق نوشته این کتاب، فردای جشن کریسمس ، تمام بازیکنان درجلسه تمرینی سیتی حضور یافتند ولی پپ همچنان براین باور است که آن جشن شبانه تاثیرپررنگی در ناکامی تیمش داشته.

ماه های دسامبرو ژانویه ماه های شلوغی برای شاگردان گواردیولا هستند؛ چرا که آنها در پنج هفته باید 11 بازی برگزار کنند و خطر افت کیفیت و پتانسیل بازیکنان و حتی مصدوم شدنشان دراین روزهای پرفشار بالا می رود.

 6363