پدر نیمار درمورد شکایت از بارسا: بحث تازه ای نیست

پدر نیمار درمورد شکایت از بارسا: بحث تازه ای نیست

پایگاه خبری فوتبالی- پنجشنبه شب خبری در مورد شکایت جدید نیمار علیه مدیران باشگاه بارسلونا برسر 3.5 میلیون یورو که مرتبط با بخشی از دستمزد او در باشگاه بارسلونا بوده منتشر شد. 

به گزارش فوتبالی، نیمار بعد از جدایی جنجالی اش از بارسلونا و انتقالش به پاری سن ژرمن برسر مسائل مالی از مدیران بارسا شکایت کرد ولی درتابستان گذشته صحبتهای زیادی درمورد احتمال بازگشت او به بارسلونا مطرح بود و با وجودی که این انتقال در نهایت انجام نشد ولی گمانه زنی های موجود حکایت از آن دارد که نیمار در بازارهای نقل و انتقالات پیش رو، تیم پاریسی را ترک خواهد کرد واحتمالا در نهایت به بارسلونا منتقل خواهد شد.

اما حالا و با انتشار خبری مبنی برشکایت تازه نیمار از باشگاه کاتالان، اوضاع کاملا به هم ریخته به نظر می رسد. به همین خاطر برنامه ال لارگرو گفتگویی با پدر نیمار انجام داده تا از جزئیات بیشتر این ماجرا مطلع شود. پدر نیمار درمورد جنگ قضایی ای که پسرش با مدیران باشگاه کاتالان آغاز کرده این صحبتها را مطرح کرده است:

*قطع ارتباط نیمار با بارسایی ها: این همان شکایتی است که در زمان جدایی نیمار از بارسلونا ترتیب داده بودیم. ما اخیرا در بارسلونا بودیم تا این مشکل را حل کنیم

*حل شدن مشکل: دیر یا زود توافقاتی میان طرفین حاصل خواهد شد. مطمئنم که مشکل حل خواهد شد. این موضوعی مربوط به گذشته است.

*نگرانی ها در بارسلونا: ما نگران این موضوع نیستیم. اصلا بحث شکایت تازه ای مطرح نیست

*انتقال ناکام نیمار به بارسا در تابستان امسال: من هم نمی دانم. آنچه برای نیمار رخ داده، برای خودش بوده. 

*بازی کردن دوباره درکنار مسی: (می خندد)، نیمار با پاری سن ژرمن قرار داد دارد؛ من نمی دانم

6363