ساق بند جنجالی بازیکن اینتر: ساق بند یا نشان نازی ها؟

ساق بند جنجالی بازیکن اینتر: ساق بند یا نشان نازی ها؟

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم اینترمیلان و بارسلونا، دوربین های عکاسان تصویری را به روایت درآوردند که در آن ساق بندهای کریستیانو بیراگی، بازیکن اینتر دیده می شد.

به گزارش فوتبالی، این بازی سه شنبه شب در دور ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا درشهر میلان برگزار شد و حالا حاشیه ای از این بازی  حسابی سروصدا به پا کرده ودر شبکه های اجتماعی وایرال شده است. این ماجرا به ساق بندهای کریستیانو بیراگی و طرح روی آنها برمی گردد. طرح روی این ساق بند بسیار شبیه به سمبل نازهای و افراطی های راست در ایتالیاست.

این عکس در یکی از لحظات بازی سه شنبه شب گرفته شده و در آن برروی ساق بند پای چپ کریستیانو بیراگی  با این جمله به چشم می خورد:« آه از برندگان!» و بالای آن طرحی است که معمولا توسط گروه های راست گرای افراطی ایتالیا مورد استفده قرار می گیرد:کلاه خود قهرمانان افسانه ای با پرچمی سه رنگ در پس زمینه..که طبق گزارش روزنامه کوریره دلاسرا، یادآور صحنه ای از فیلم سیصد درمورد نبرد ترمپولین است.

حالا در شبکه های اجتماعی صحبتهای زیادی درمورد این ساق بندها شده و خیلی ها این طرح را با طرح های مرتبط با نازی ها مشابه می دانند و حالا این بازیکن جوان اینتر به خاطر استفاده از این ساق بندها حسابی به دردسر افتاده است.

دراین بازی اینتر میلان مغلوب بارسلونا شد تا در کسب سهمیه حضور درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا ناکام بماند.

6363