رئیس بارسا: ال کلاسیکو برگزار می شود؛ خبری از تعویق نیست

رئیس بارسا: ال کلاسیکو برگزار می شود؛ خبری از تعویق نیست

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در یک جشن سنتی و دیرینه و به بهانه سال نوی میلادی پذیرای خبرنگاران بود. او در جریان این مراسم، در مورد بازی پیش روی ال کلاسیکو صحبت کرد

به گزارش فوتبالی، او در بخشی از صحبتهایش درمورد ال کلاسیکو گفت:« این روزها در دهان همه صحبت از بازی ال کلاسیکوی چهارشنبه آتی است. می توانم بگویم که ال کلاسیکو برگزار خواهد شد و به تعویق نخواهد افتاد. این مسئولیت همه کسانی که در این ماجرا دخیلند، است. می دانیم که کاتالونیا در شرایط سختی است ولی ماجرای ورزش متفاوت است. ورزشگاه ما فضایی آزاد از نظر واکنش هاست و همیشه همینطور بوده و به همین خاطر ما با انتشار پیغامی اعلام کرده ایم که شرایط آرام و عادی است. بارسا در کمال آرامش آماده ال کلاسیکو خواهد شد. ما به اعضای باشگاه گفته ایم که با خانواده ها و دوستانشان به ورزشگاه بیایند. باید در این بازی ورزش برنده باشد و همه از بازیکنان حمایت کنیم. در بین کارهایی که باید انجام دهیم، این است که ال کلاسیکو باید یک جشن ورزشی و تمدن باشد و امیدواریم که دراین بازی صلح و آرامش حکمفرما باشد.»

بخش دیگری از صحبتهای بارتومئو به 120 ساله شدن باشگاه بارسلونا در ماه نوامبر، چهل سالگی لاماسیا و دوران موفق بارسا از زمان پیوستن رونالدینیو به این تیم درسال 2004 مربوط بود:« ده سال از قهرمانی شش گانه تیممان گذشته. مسی شاهد این بود که رونالدینیو سرنخ هدایت بارسلونا را به دست گرفت. از آن زمان به بعد بارسا دیگر در مسیر قهرمانی متوقف نشد. 34 جام کسب کرده ایم و درهمه این جامها مسی نقش اول را ایفا کرده. هیچ کسی بیشتر از بارسا در 15 سال اخیر به قهرمانی نرسیده ولی ما همچنان چالشهای زیادی را پیش رو داریم.»

6363