پیشی گرفتن راشفورد از رونالدو در آمار گل‌های زده برای یونایتد

پیشی گرفتن راشفورد از رونالدو در آمار گل‌های زده برای یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس راشفورد در دیدار برابر منچسترسیتی که با پیروزی یونایتد همراه بود موفق شد برای 127 بازی در ترکیب تیم خود به میدان برود و در تعداد گل های زده از کریستیانو رونالدو در همین تعداد بازی پیشی گرفت. 

پایگاه خبری فوتبالی، به نظر می رسد که زمان کمی از حضور مارکوس راشفورد 18 ساله در ترکیب شیاطین سرخ و گلزنی برابر آرسنال گذشته باشد. این اتفاق در فوریه 2016 ( بهمن 1395 ) رخ داد و باعث شد که این بازیکن انتظارات را از خود بسیار بالا برده و مورد توجه بسیاری قرار بگیرد. بسیاری باور داشتند که او می تواند نقطه امید منچستریونایتد در روزهای پس از جدایی سر الکس فرگوسن باشد. لوییس فن خال، سرمربی سابق منچستریونایتد، که سه سال پیش برای اولین بار به راشفورد بازی داد معتقد بود که این بازیکن یکی از بهترین استعدادهایی است که او در طول دوران فوتبال خود دیده است. 

مقایسه استعدادهای جوان با اسطوره های دنیای فوتبال کار رایجی است و وقتی این بازیکنان هر دو در یک باشگاه بازی کرده باشند، شرایط بهتر نیز خواهد شد و این مقایسه راحت تر و مستندتر صورت می گیرد. با بررسی آمار این دو بازیکن در کمال شگفتی می بینیم که راشفورد موفق شده در 127 بازی برای منچستریونایتد 3 گل بیشتر از رونالدو در همین تعداد بازی به ثمر رسانده باشد. این در حالی است که او در 8 بازی کمتر از فوق ستاره پرتغالی در ترکیب ثابت قرار داشته و 814 دقیقه کمتر در زمین حضور داشته است. با این حال تعداد گل های راشفورد 37 و تعداد گل های رونالدو 34 است. اما در پاس گل رونالدو با 4 پاس گل بیشتر بالاتر از این بازیکن قرار می گیرد. 

1070