فرمایلن: مسی من را به بازیکن بهتری تبدیل کرد

فرمایلن: مسی من را به بازیکن بهتری تبدیل کرد

پایگاه خبری فوتبالی - توماس فرمایلن، بازیکن سابق بارسلونا، معتقد است که لیونل مسی نقش موثری در تبدیل شدن او به بازیکنی بهتر داشته است. 

به گزارش فوتبالی، آژاکس، آرسنال، بارسلونا و رم تیم هایی بودند که این مدافع سابقه بازی در آنها را داشته و کمتر بازیکنی در دنیا هست که چنین رزومه سنگین و جذابی داشته باشد. با این حال این تابستان فرمایلن تلاش کرد که داستان زندگی خود را تغییر دهد. او در 34 سالگی احساس کرد که زمان آن رسیده که در جستجوی تجربیات متفاوت اروپا را ترک کند. این مدافع گزینه های متفاوتی پیش رو داشت و در نهایت تصمیم گرفت که به ویسل کوبه ژاپن بپیوندد. او با پیوستن به این تیم بار دیگر در کنار آندرس اینیستا، هم تیمی سابقش در بارسلونا، قرار گرفت. فرمایلن حالا و 5 ماه بعد از اقامت در ژاپن در گفتگو با سایت گل اظهار داشت: " احساس بسیار خوبی به این کشور دارم. روند سازگاری من خیلی خوب پیش رفت. همه مردم بسیار به ما کمک کردند. بنابراین فکر می کنم سازگاری با این باشگاه و زندگی در اینجا راحت باشد. چند بازیکن را می شناسم بنابراین همه چیز آسان تر خواهد بود. وقتی آندرس به اینجا آمد با خودم گفتم که این ایده خوبی است و ژاپن با فرهنگ غنی خود جای مناسبی برای اقامت است. این کشور برای من بسیار خوب است و همین نقش مهمی در تصمیم داشت که اینجا فرهنگ و سنت های زیادی دارد. "

فرمایلن در طول دوران حضور خود در بارسلونا با مصدومیت های زیادی روبرو شد و همین مسئله کارش را سخت کرد اما باعث نشد که توانایی های لیونل مسی را ستایش نکند. او درباره هم تیمی سابق خود گفت: " بسیار خوشحال هستم که توانستم با یکی از بهترین بازیکنانی که در تاریخ فوتبال حضور داشته، همبازی باشم. او من را به بازیکن بهتری تبدیل کرد. این تجربه ای باورنکردنی بود. او ناگهان یکی از هم تیمی های تو شود اما او از اول ستاره بزرگی بود. در طول دوران حضورم در این تیم گاهی با کارهایی که او در تمرین و بازی انجام می داد شگفتزده می شدم. تماشای کارهایی که او می توانست با توپ انجام دهد واقعا خوب بود. "

1070