گریزمان: هنوز با مسی و سوارز ارتباط برقرار نکرده‌ام چون خجالتی هستم

گریزمان: هنوز با مسی و سوارز ارتباط برقرار نکرده‌ام چون خجالتی هستم

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان اعتراف کرد که هنوز نتوانسته با حرکات لیونل مسی و لوییس سوارز ارتباط برقرار کند و دلیل این موضوع را خجالتی بودن خود در ایجاد رابطه عنوان کرد. 

به گزارش فوتبالی، گریزمان پس از 5 سال حضور موفق در اتلتیکو مادرید تابستان امسال با قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو به بارسلونا پیوست تا به یکی از طولانی ترین کشمکش های نقل و انتقالات پایان دهد. انتظارات از یکی از گلزن ترین مهاجمان لالیگا بسیار بالا بود اما او در نهایت مجبور است که خود را با نقشی که در نیوکمپ دارد، سازگار کند. سوارز همچنان گزینه اول بارسا برای مهاجم نوک است و مسی در راست و گریزمان در چپ او را همراهی می کنند. بازیکن تیم ملی فرانسه می گوید که در تلاش برای درک بهتر هم تیمی های جدید خود است اما در گذر زمان احساس بهتری نسبت به کاتالونیا پیدا کرده است. 

گریزمان در گفتگو با تلویزیون یوفا اظهار داشت: " من باید موقعیت جدیدم را یاد بگریم و هم تیمی های جدید را نیز درک کنم. هنوز نتوانستم با حرکات سوارز و مسی، خط میانی و جوردی آلبا یا فیرپو ارتباط برقرار کنم. من کسی هستم که بسیار خجالتی است. من معمولا با دیگران صحبت نمی کنم اما همه چیز در طول زمان درست خواهد شد. من و مسی و سوارز شروع به درک یکدیگر کرده ایم. پیش از این با هم شام خوردیم و کارهای بیشتری انجام خواهیم داد. اتفاقات خارج از زمین می تواند به بازی کمک کند. "

او در ادامه درباره علت جدایی خود از اتلتیکو مادرید اضافه کرد: " من اتلتیکو را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان یا کسب جام های بیشتر ترک نکردم. من از اتلتیکو جدا شدم تا سبک جدیدی از بازی و فلسفه های جدید را یاد بگیرم. برای یاد گرفتن سبک جدیدی از بازی باید به تیم دیگری پیوست. اتلتیکو می تواند هر سال قهرمان لالیگا یا لیگ قهرمانان شود. "

1070