محمودزاده: سازمان لیگ از مدیران شهرداری تبریز و مسئولان مرتبط ورزش آذربایجان شرقی شکایت می‌کند

محمودزاده: سازمان لیگ از مدیران شهرداری تبریز و مسئولان مرتبط ورزش آذربایجان شرقی شکایت می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال گفت که سازمان لیگ فوتبال، قصد دارد از مدیران باشگاه شهرداری تبریز و مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی که در غیبت شهرداری مقابل مس کرمان دخالت داشتند، شکایت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، فریبرز محمودزاده، درباره عدم حضور تیم فوتبال شهرداری تبریز در دیدار هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال مقابل مس کرمان اظهار داشت: با توجه به روندی که در هفته‌های گذشته لیگ دسته اول و نظم بازی‌ها داشتیم، متأسفانه باشگاه شهرداری تبریز تا این لحظه هنوز به صورت رسمی، مکاتبه‌ای درباره بازی با مس کرمان با ما نداشته است.

وی با اشاره به غیبت تبریزی‌ها در دیدار فصل گذشته مقابل شاهین شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: آنها سال گذشته مقابل شاهین حاضر نشدند و بازی 3 بر صفر به سود تیم میزبان اعلام شد. امتیازهای همین بازی مسبب صعود تیم بوشهری به لیگ برتر فوتبال بود، البته این حرف، دلیلی بر این نیست که شاهین شهرداری بوشهر شایسته صعود به لیگ برتر نبود، اما در این بین یک مسابقه لیگ دسته اول برگزار نشد که مسبب آن، باشگاه شهرداری تبریز بود، نه شاهین. شهرداری این هفته هم مقابل مس کرمان حضور نیافت تا دوباره لیگ یک را دچار چالش کند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران باشگاه تبریزی، سازمان لیگ را از تصمیم خود باخبر کرده بودند یا خیر، تصریح کرد: عوامل تیم میزبان در دیدارهای امسال و سال گذشته آماده برگزاری مسابقه بودند و مأموران نیروی انتظامی، آمبولانس و حتی داوران بازی به ورزشگاه آمدند، اما باشگاه شهرداری تبریز مکاتبه‌ای در خصوص این بازی با سازمان لیگ نداشت. فقط مدیر تیم شهرداری گفت که در این مسابقه حاضر نمی‌شوند.

«دلیل غیبت شهرداری تبریز، اختلاف حقوقی با مسائل داخلی استان آذربایجان شرقی است.»، محمودزاده ضمن بیان این جمله گفت: آیا راه حل موضوع، این بود که در یک دیدار حاضر نشوند و لیگ را دچار چالش کنند؟ قطعاً راه حل بهتری وجود داشت، اما مدیران باشگاه شهرداری عملکرد خودشان و استان آذربایجان شرقی را زیر سؤال بردند و این کار غیرحرفه‌ای را انجام دادند. مدیران این باشگاه مدعی تغییر نام بودند، اما هیئت فوتبال استان، تأییدیه این موضوع را به ما نفرستاد.

وی با اعلام خبر شکایت مسئولان سازمان لیگ از باشگاه شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: ما در سازمان لیگ، شکایت رسمی خود را از مدیران باشگاه شهرداری تبریز و نیز مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی که مسبب این اتفاق بزرگ شدند و لیگ را با چالش مواجه کردند، اعلام می‌کنیم. ما از مدیر تیم شهرداری که فصل گذشته هم در این تیم حضور داشت و یکی از مسببان اصلی موضوع بود هم شکایت می‌کنیم و شکایت خود را به کمیته‌های اخلاق و انضباطی و حراست فدراسیون فوتبال، ارائه خواهیم کرد.

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال با بیان اینکه شکایت سازمان لیگ روز شنبه به فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود، تصریح کرد: من از منبعی موثق در شهر تبریز شنیدم که گفت مدیران شهرداری تبریز گفته‌اند چرا این همه هزینه کنیم، به کرمان برویم و چند گل بخوریم! هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنیم، جریمه آن را می‌دهیم و در مسابقه بعدی با قدرت حاضر می‌شویم! ما تا پیگیری حقوقی و حصول نتیجه، اجازه نمی‌دهیم باشگاه شهرداری تبریز چنین نگاهی داشته باشد.

4344