مسی: امیدوارم رئال در ال کلاسیکو قوی ظاهر شود

مسی: امیدوارم رئال در ال کلاسیکو قوی ظاهر شود

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در صحبتهایی راجع به بازی پیش روی ال کلاسیکو اظهار نظر کرده و گفته:« در انتظار یک رئال مادرید قدرتمند، منسجم و منظم در ال کلاسیکو هستم؛ دقیقا همان طور که این اواخر از تیم مادریدی شاهد بودیم. بازیهای بارسلونا- رئال همیشه بازیهای متفاوت و خاصی هستند که اصلا مهم نیست که هریک از این دو تیم در چه شرایطی گام به زمین گذاشته اند.»

به گزارش فوتبالی، مسی که در یک رویداد تبلیغاتی شرکت کرده بود، اعلام کرد که در انتظار یک ال کلاسیکوی سخت و نفس گیر است و درمورد عملکرد تیمش در لیگ قهرمانان اروپا تاکید کرده که بارسایی ها باید آنچه در فصل گذشته این رقابتها در آنفیلد رخ داده بود را فراموش کنند.

دراین رویداد تبلیغاتی تعدادی از یوتیوبرهای سرشناس دنیا نیز حضور داشتند و در جریان آن، کفشهای جدیدی که از این پس مسی به پا خواهد کرد، معرفی شد.قرار بر این است که مسی اولین بار در بازی شنبه شب تیمش در ورزشگاه آنوئتا این کفشها را بپوشد.

مسی در مورد شرایط رقابتهای لالیگا گفت:« کاملا محسوس است که با گذر زمان، رقابت ها در لالیگا برابر و شانه به شانه تر می شود. بازی کردن در خانه حریفان خیلی سخت شده؛ چون تیم میزبان خیلی قوی ظاهر می شود و این باعث شده تا روند بازیها کاملا برابر و سخت دنبال شود.»

ستاره آرژانتینی بارسا در پاسخ به سوالی درمورد رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و صعود تیمش به عنوان صدرنشین گروهش به مرحله یک هشتم پایانی گفت:«راستش را بخواهید، رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا همیشه درجریان است ولی ما باید هرساله کارمان را از صفر شروع کنیم. امسال فصل جدیدی از رقابتها را دنبال می کنیم و تورنمنت جدیدی در جریان است و تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که باید از اشتباهات گذشته مان درس بگیریم؛ به زمان حال فکر کنیم و اتفاقات فصل گذشته و سالهای قبل را فراموش کنیم؛ چون این اشتباه بزرگی است که بار دیگر این اتفاقات برای ما تکرار شود.»

 مسی که اخیرا برای ششمین بار فاتح توپ طلا شد ، در این رابطه گفت:« توپ طلای ششم، اتفاقی ویژه و متفاوت بود. هریک از این توپهای طلا، طعم خاص و ویژه خودش را دارد و دریافت این جایزه به خاطر سطح فردی و فوتبالی ام است. ولی هرکسی توانایی های خاص خودش را دارد.» بخش پایانی صحبتهای مسی درمورد شرایط زندگی شخصی اش بود:« من در شرایطی هستم که می کوشم برسختی ها غلبه کنم و بهتر شوم. می کوشم که هرروز نکات جدیدی یاد بگیرم و مراقب خودم باشم و خوب استراحت کنم و از تمام کارهایی که می کنم لذت ببرم. واقعا خوشحالم که می توانم زندگی ام را وقف فوتبال کنم.»

6363