سرمایه گذاری مسی در یک برج مجلل در میامی

سرمایه گذاری مسی در یک برج مجلل در میامی

پایگاه خبری فوتبالی- برخی از رسانه های خبری آمریکا و به ویژه رسانه های شهر میامی در گزارشی به این نکته اشاره کرده اند که لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا، یک خانه در برج مجلل پورش دیزاین خریداری کرده است.

به گزارش فوتبالی، این برج در محله سانی ایسلز بیچ قرار دارد و مسی با پرداخت 5 میلیون دلار این خانه را خریداری کرده است. این خانه در برج 60 طبقه ای که در نزدیکی دریا واقع شده قرار دارد و کمپانی دزر دیولوپمنت این ساختمان را به ستاره آرژانتینی فروخته است. برج پورش دیزاین به خاطر حریم خصوصی ویژه اش و البته چشم انداز ایده آلی که به دریا دارد مشهور است. خانه ای که مسی خریداری کرده، سه خوابه است و 4 سرویس بهداشتی دارد و مجموعا 1084 متر مربع وسعت دارد.

در صورتی که این خبر به صورت رسمی اعلام شود، نام مسی در لیست یکی از شخصیتهای مشهوری که دراین برج خانه دارند، ثبت خواهد شد. در لیست بلندبالای همسایگان مسی می توان نام افرادی مثل کارلوس پرالتا کینترو، سرمایه دار بزرگ مکزیکی، کارلوس کارگو گونزالس، ستاره فوتبال آمریکایی باشگاه راکی کلورادو و برد من، رپر سرشناس دنیا را دید.

شرکت دزر دیولوپمنت در سال 2016 این برج را افتتاح کرد و افتتاحیه این برج را در یک جشن خصوصی که آلیشیا کیز در آن اجرای برنامه کرد، جشن گرفت. این ساختمان طراحی خاص و شیکی دارد و پارکینگ آن دارای آسانسوری برای اتومبیلهاست که به مالکان اجازه می دهد تا اتومبیلشان را در طبقه سکونتشان پارک کنند

6363