پلیس بارسلونا: سونامی دموکراتیک، مانع برگزاری ال کلاسیکو نمی شود

پلیس بارسلونا: سونامی دموکراتیک، مانع برگزاری ال کلاسیکو نمی شود

پایگاه خبری فوتبالی- طبق اعلام نیروهای پلیس بارسلونا، هیچ مشکلی برای برگزاری بازی حساس و تماشایی ال کلاسیکو که قرار است چهارشنبه هفته آینده (28 آذر) در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود، وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، پلیس بارسلونا اطمینان دارد که این بازی در کمال آرامش و بدون هیچ مشکلی برگزار خواهدشد. این درحالی است که برنامه ریزی ها برای تظاهرات گسترده ای در بارسلونا چه در خارج و چه در داخل نوکمپ برای روز برگزاری ال کلاسکیو در جریان است.

این تظاهرات، سونامی دموکراتیک نام گرفته و در شبکه های اجتماعی تبلیغات گسترده ای برای آن درحال انجام است و قرار برآن است که چهارشنبه هفته آینده و ساعاتی قبل از برگزاری بازی ال کلاسیکو در خارج از ورزشگاه نوکمپ به جریان بیفتد و حتی برنامه ریزی هایی برای ادامه این ماجرا  در داخل نوکمپ نیز وجود دارد 

 اما طبق اعلام پلیس بارسلونا، نیروهای پلیس درحال آماده سازی گسترده برای برقراری امنیت این بازی با ریسک بالا هستند و اطمینان دارند که این بازی در کمال آرامش برگزار خواهد شد. نیروهای پلیس بارسلونا اعلام کرده اند که مشکلی برای تضمین ورود اتوبوس حامل بازیکنان رئال مادرید به داخل ورزشگاه ندارند.در عین حال برنامه ریزی های دقیقی برای ورود کاروان رئال مادرید به شهر بارسلونا، استقرارشان در هتل و سپس انتقالشان به ورزشگاه انجام شده است.

درعین حال به این نکته اشاره شده که اگر یاغی گری یا برخورد نادرستی از سوی هوادارانی که وارد نوکمپ خواهند شد دیده شود و یا برخی از استقلال طلبان کاتالونیا ممانعتی دربرگزاری بازی ایجاد کنند، پلیس دست به کار خواهد شد. پلیس کاتالان در تماس دائم با نیروهای امنیتی لالیگا هستند و باشگاه بارسلونا هم دراین راستا به آنها کمک خواهد کرد. درعین حال نیروهای امنیتی شخصی هم در ورزشگاه مراقب رفتارهای هواداران هستند تا پلاکاردهای نامناسبی درورزشگاه به نمایش درنیاید.

6363