رسمی/ گتوزو جانشین استادش در ناپولی شد

رسمی/ گتوزو جانشین استادش در ناپولی شد

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه ناپولی دقایقی پیش به صورت رسمی از جنارو گتوزو به عنوان سرمربی جدید تیمشان و جانشین کارلو آنچلوتی نام بردند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته باشگاه ناپولی خبر برکناری کارلو آنچلوتی را اعلام کرد و دقایقی پیش آئورلیو د لائورنتیس رئیس ناپولی، جنارو گتوزو را به عنوان سرمربی جدید تیمش معرفی کرد. گتوزو عصر امروز دراولین جلسه تمرینی ناپولی حضور یافت تا تیم را برای بازی روز شنبه مقابل پارما که در رده های میانی جدول سری آ قرار دارد آماده کند.

آنچلوتی که سالها در میلان سرمربی گتوزو بوده، دیشب و ساعاتی بعد از برد 0-4 تیمش مقابل خنک از سمتش برکنار شد. با این برد، ناپولی سهمیه حضور درمرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد ولی شنیده می شود که سران ناپولی از یک هفته پیش تصمیم به برکناری آنچلوتی و انتصاب گتوزو گرفته بودند و منتظر بودند تا تکلیف آخرین بازی تیم درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روشن شود تا بعد کارلتو را اخراج کنند.

این سرمربی جوان ایتالیایی عصر امروز وارد فرودگاه کاپودیچینوی ناپل شد. او که در ماه می با توافقی دوطرفه از میلان جدا شده بود، حالا دوباره برنیمکت مربیگری باز می گردد. درنوامبر سال 2017 بود که گتوزو جانشین وینچنتزو مونتلا شد. او پیش از این سابقه هدایت تیمهای سیون، پالرمو، کرته، پیزا و جوانان میلان را در اختیار داشت

آئورلیو د لائورنتیس رئیس ناپولی هم با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی به گتوزو خوشامد گفته و نوشته:« خوش آمدی رینو!»

6363