دلتنگی لمپارد برای هازارد: جای ادن در تیممان خالی است

دلتنگی لمپارد برای هازارد: جای ادن در تیممان خالی است

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی شب گذشته موفق شد تا با برد 1-2 مقابل لیل به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. در این میان، فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی حسابی دلتنگ ادن هازارد ستاره سابق تیمش است.

به گزارش فوتبالی، لمپارد از زمانی که هدایت چلسی را در دست گرفته، هنوز نتوانسته حتی یک بازیکن برای تیمش خریداری کند ولی می داند که در بازار زمستانی این فرصت را خواهد داشت تا به تقویت رختکن تیمش بپردازد؛ چرا که سران فیفا اخیرا تصمیم گرفته اند تا حکم محرومیت چلسی از حضور در بازار نقل و انتقالات را لغو کنند. لمپارد دراین باره گفته:« مشکل حل شده و از حالا به بعد صحبتهای زیادی درمورد نحوه تقویت تیم انجام خواهد شد.»

او در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که جدایی هازارد از چلسی و انتقالش به رئال مادرید، ضربه ای کاری برای تیمش بوده و البته تاکید کرده که اوضاع چلسی به لطف درخشش جوانانی مثل تامی آبراهام، میسون مونت و یا فیاکو توموری بد نیست و اوضاع نسبت به زمانی که هازارد در تیم لندنی توپ می زد فرق چندانی نکرده. لمپارد در مورد جدایی هازارد از چلسی گفته:« با رفتن هازارد، ما در مقایسه با سالهای قبل ، گلهای او و خلاقیتش در تیم را از دست دادیم. به ویژه در پستی که او بازی می کرد.»

حالا درنبود هازارد در چلسی جای خالی او درسبک کاری آبی پوشان کاملا محسوس است و لمپارد در ادامه به این نکته اشاره کرده که در گذشته دقت در بازی چلسی بیشتر بود. حالا رسانه های بریتانیایی از گزینه های مدنظر چلسی برای پرکردن جای خالی هازارد صحبت می کنند و از بازیکنانی مثل جیدون سانچو (بوروسیا دورتموند) و ویلفرید زاها (کریستال پالاس) به عنوان جانشینان احتمالی هازارد حرفهایی درمیان است. لمپارد دراین باره گفت:« ما در طول این مدت فرصت جذب چندین بازیکن را از دست دادیم و قطعا به دنبال تقویت تیممان در پستهای مشخصی هستیم.»

البته سران چلسی به خوبی می دانند که سانچو و زاها بازیکنان ارزان قیمتی نیستند. این دوبازیکن اگرچه مهاجم صرف نیستند ولی گلهای زیادی می زنند و موقعیتهای گلزنی زیادی را خلق می کنند و این دقیقا همان چیزی است که لمپارد به دنبالش است. سانچو در 21 دیداری که دراین فصل برگزار کرده، 10 گل زده و 11 پاس گل داده و زاها اگرچه آمار خیره کننده ای نداشته ودر 17 بازی، 2 گل زده و 2 پاس گل زده، اما سبک بازی او قابل قبول و جذاب است. درهرصورت چلسی در بازار زمستانی برای تقویت رختکن تیمش دست به کار خواهد شد وباید منتظر بمانیم و ببینیم که آنها برای جذب چه بازیکنانی اقدام خواهند کرد.

6363