واکنش عجیب دورتموند: تشکر از بارسا به خاطر بردن اینتر!

واکنش عجیب دورتموند: تشکر از بارسا به خاطر بردن اینتر!

پایگاه خبری فوتبالی- بوروسیا دورتموند با برد 1-2 مقابل اسلاویاپراگ و به لطف پیروزی بارسلونا مقابل اینترمیلان موفق شد تا به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

به گزارش فوتبالی، قبل از برگزاری بازیهای دیشب، گمانه زنی های زیادی در کشور آلمان به گوش می رسید و خیلی از کارشناسان ازترکیب 11 نفره بارسا برای مصاف با اینتر انتقاد می کردند (چرا که سرمربی بارسلونا که صعودش به دور بعد، از قبل قطعی شده بود، برای این بازی به تعداد زیادی از مهره های اصلی اش استراحت داده بود و تیمی متشکل از تعدادی از بازیکنان پایه ای و چند بازیکن باتجربه را روانه میدان کرده بود) به این دلیل که خبری از بازیکنان مهمی مثل مسی، پیکه و سرخی روبرتو درترکیب بارسا نبود. اما بارسا در جوزپه مئاتزا اینترمیلان را شکست داد و با درخشش کارلس پرز و آنسو فاتی پیروز این میدان شد.

بعد از اتمام این بازی بود که صعود دورتموند به دور بعدی رقابتها به لطف پیروزی بارسا مقابل اینتر قطعی شد. لحظاتی بعد از اتمام این مسابقه، باشگاه آلمانی، نتیجه بازی بارسلونا- اینتر را ری توئیت کرد و همراه آن سه استیکر تشکر آمیز را منتشر کرد و بدین ترتیب از بارسایی ها به خاطر شکست دادن اینتر و کمک کردن به صعود دورتموند تشکر کرد.

درصورتی که اینترمیلان موفق می شد تا در خانه اش بارسا را شکست دهد، آنهابه دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا می رفتند ودورتموند در مسیر صعود ناکام می ماند؛ اما برد بارسا مقابل نرآتزوری راه را برای صعود دورتموند هموار کرد.

6363