دلخوری امباپه: با من مثل نیمار رفتار نمی شود

دلخوری امباپه: با من مثل نیمار رفتار نمی شود

پایگاه خبری فوتبالی- کیلیان امباپه ستاره فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن در بازیهای اخیر تیمش حسابی خبرساز شده و این مسائل ارتباطی به بحث ورزشی و فوتبالی ندارد. 

به گزارش فوتبالی، در طول این مدت امباپه بارها با توماس توخل سرمربی آلمانی تیمش درافتاده و بعد از تعویض شدنش در بازی های پی.اس.جی مقابل نانت و مون پولیه حسابی عصبانی شده است. این اولین باری نیست که شاهد چنین اختلافاتی میان توخل و امباپه هستیم و در فاز پایانی فصل گذشته هم مسائل مشابهی را شاهد بودیم.

طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، کیلیان امباپه فصل گذشته و در جریان بازی تیمش مقابل المپیک مارسی اهمیتش در تیم را زیر سوال برده بود. او به خاطر دیررسیدن در جلسه ابتدایی سرمربی با بازیکنان با تاخیر حاضر شد و به همین خاطر برروی نیمکت ذخیره ها قرار داده شد. در آن زمان امباپه اعلام کرد که با او مثل نیمار رفتار نمی شود... چرا که در آن زمان به نیمار اجازه داده شده بود تا برای بازیابی مصدومیتی که از ناحیه انگشت پنجم پایش گریبانگیر او شده بود، به برزیل سفر کند ولی چنین اجازه ای به هیچ یک از بازیکنان دیگر پی.اس.جی داده نشد.  چند ماه بعد، امباپه در مراسم دریافت جایزه UNFP در صحبتهایی گفت:« من می خواهم مسئولیتهای بیشتری داشته باشم، یا در پاریس و یا در جایی دیگر.» و بااین صحبتها هشداری ضمنی به سرمربی تیمش داد.

توخل همواره در کنفرانسهای خبری گفته که نیمار بازیکنی تعیین کننده در پروژه پاری سن ژرمن است و تکرار این صحبتها باعث شده تا امباپه درمورد آینده اش در تیم پاریسی دچار تردیدهای بزرگی شود . او در بازی با روژ و بعد از آنکه به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد، هت تریکی تماشایی را به اجرا گذاشت تا توانایی هایش را بار دیگر ثابت کند. اما آنچه مسلم است این است که روابط میان توخل و امباپه در حساس ترین فاز فصل حسابی بحرانی شده است و به همین خاطر هر تصمیمی که توخل درمورد او بگیرد، حسابی زیر ذره بین خواهد بود.

دراین میان رئالی ها که آرزوی جذب امباپه را دارند، با دقت فراوانی شرایط او در تیم پاریسی را زیر نظر دارند. درعین حال چشمکهای پی در پی و اخیر امباپه به تیم مادریدی و از جمله انتشار عکسی از خودش در کنار وینیسیوس، گمانه زنی ها درمورد احتمال انتقال قریب الوقوع این ستاره فرانسوی به پایتخت اسپانیا را افزایش دادهاست.

 6363