تغییر موضع یونایتد درمورد پوگبا: درهای خروجی باز شد

تغییر موضع یونایتد درمورد پوگبا: درهای خروجی باز شد

پایگاه خبری فوتبالی-سران باشگاه منچستریونایتد هنوز خیلی واضح و شفاف نمی دانند که با پل پوگبا ستاره فرانسوی شان چه کار کنند. هنوز یک سال و نیم دیگر از قرارداد پوگبا با یونایتد باقی است و دربندی از قراردادش امکان ادامه این قرارداد تاسال 2022 از سوی باشگاه وجود دارد ولی پوگبا در فصل تابستان به پیشنهاد تمدید قراردادش با یونایتد پاسخ منفی داده و بعد از آن هم جلسه ای بر سر این موضوع برگزار نشده است.

به گزارش فوتبالی، پوگبا علاقه زیادی دارد تا فوتبالش را در اسپانیا دنبال کند و رئال مادرید هم با اشتیاق فراوانی به دنبال جذب این ستاره فرانسوی است. اگرچه اوله گونار سولشر سرمربی یونایتد همواره اعلام کرده که روی پوگبا حساب ویژه ای باز کرده است ولی طبق گزارش دیلی میل، این روزها سران یونایتد به این جمع بندی رسیده اند که فروش پوگبا می تواند درها را برای خرید دو بازیکن میانی و یک مهاجم در دو بازار نقل وانتقالات پیش رو به رویشان باز کند.

 سائول نیگز، بازیکن اتلتیکو و دانی فن ده بیک از آژاکس گزینه های مدنظر یونایتد برای تقویت خط میانی این تیم است و البته رئالی ها هم نیم نگاهی به فن ده بیک دارند. اما اگر رئالی ها پوگبا را به خدمت بگیرند، دیگر از تلاش برای جذب این بازیکن هلندی دست خواهند کشید. یونایتد برای خط حمله اش ارلینگ هالند (بازیکن سالزبورگ) را مد نظر دارد که رئال مادرید هم به دنبال جذب این بازیکن جوان است.

 پوگبا که در هفته های اخیر به خاطر مصدومیت از ناحیه قوزک پا از میادین ورزشی به دور بود، حالا در آستانه بازگشت به زمین چمن است و بعداز دو ماه و نیم دوری از زمین می تواند دوباره برای یونایتد به میدان برود. این درحالی است که در طول این مدت فرد و اسکات مک تامینی خیلی خوب خط میانی یونایتد را پوشش داده اند و حالا این سوال مطرح است که آیا پوگبا می تواند دوباره جایگاهش درتیم را به دست آورد یا خیر.

اولویت اصلی سران یونایتد تقویت رختکن تیمشان در پستهای بازیکنان میانی و حمله در دو بازار پیش روست و درعین حال می دانند که قبل از آغاز یورو می توانند پوگبا را به قیمت بیشتری بفروشند و از همین رواینطور به نظر می رسد که سران یونایتد تسلیم شده و دستها را پائین آورده و با جدیت بیشتری به فروش پوگبا فکر می کنند.

6363