هشت گزینه برای نیمکت آرسنال؛ از کارلتو تا آرتتا و ویرا

هشت گزینه برای نیمکت آرسنال؛ از کارلتو تا آرتتا و ویرا

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال در اواخر ماه نوامبر تصمیم گرفت که اونای امری را اخراج کند و در هفته های اخیر هنوز نتوانسته جانشین ایده آلی وی را پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر باشگاه لندنی هشت گزینه را برای جانشینی آنچلوتی زیر نظر دارد. فعلا فردی لیونبرگ به عنوان سرمربی موقت و عضو کادر فنی امری هدایت آرسنال را دارد اما به زودی سرمربی جدید تیم لندنی مشخص خواهد شد. از ورزشگاه امارات خبر می رسد که لیست آرسنال شامل هشت مربی است : بیشترین شانس را پاتریک ویرا دارد. بازیکن فرانسوی اسبق آرسنال البته گفته فعلا در نیس راحت است. مارسلینو که پس از ترک والنسیا فعلا بدون تیم است، گزینه دیگر آنهاست اما شباهتش با امری باعث می شود که شانس زیادی نداشته باشد.

میکل آرتتا بازیکن اسبق آرسنال و دستیار گواردیولا در منچسترسیتی سومین گزینه است.کارلو آنچلوتی ایتالیایی نیز پس از اخراج از ناپولی به جمع گزینه ها اضافه شده است.روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک دیگر گزینه آرسنال است که البته بعید است که این مربی قبل از یورو بخواهد از بلژیک جدا شود. گزینه بعدی نیز پائولو سوزا است که در بوردو خوب کار کرده اما با تیم فرانسوی قرارداد دارد و اگر بخواهد قراردادش را فسخ کند باید سه میلیون یورو بپردازد.

آرسنال البته نیم نگاهی هم به مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام و ماسیملیانو آلگری سرمربی ایتالیایی اسبق یوونتوس دارد که آنها هم گزینه هایی دور از دسترس به نظر می رسند.