رومرو: منچستریونایتد بهترین باشگاه دنیاست اما نیمکت نشینی آسان نیست

رومرو: منچستریونایتد بهترین باشگاه دنیاست اما نیمکت نشینی آسان نیست

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو رومرو، دروازه بان منچستریونایتد، تاکید دارد که از حضور در بهترین باشگاه دنیا خوشحال است اما در پیوستن به این تیم هرگز فکر نمی کرد که به یک نیمکت نشین صرف تبدیل شود. 

به گزارش فوتبالی، رومرو در سال 2015 به عنوان بازیکن آزاد از سمپدوریا به منچستریونایتد پیوست تا با مربی سابق خود، لوییس فن خال، کار کند. این دروازه بان 32 ساله از آن زمان به عنوان جانشین داوید دخیا در این تیم حضور دارد که به عنوان گزینه اول ژوزه مورینیو و پس از آن اوله گونار سولشر انتخاب شده است. بهترین دوران حضور این بازیکن در اولدترافورد در فصل 17 - 2016 رخ داد که در تمامی بازی های لیگ اروپا به میدان رفت و قهرمانی با شیاطین سرخ را تجربه کرد. او پس از این اتفاق قرارداد 4 ساله جدیدی به امضا رساند اما همچنان فرصت حضور در دروازه را پیدا نمی کند. او فصل گذشته برای این تیم به میدان در لیگ برتر به میدان نرفت و این فصل نیز شرایط همینطور است.

رومرو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر آ زد آلکمار گفت: " این کار آسان نیست. اما من هر روز برای شانس بازی تلاش می کنم و هروقت که زمان آن برسد آماده هستم. در 4 سال اخیر در شرایط بسیار سختی بودم. هر روز برای رسیدن به این شانس تلاش می کردم و اگر فرصتی به دست بیاورم تمام تلاشم را برای اثبات خودم خواهم کرد. به سختی کار می کنم و در بهترین باشگاه دنیا هستم. وقتی جوان بودم گفتم که می خواهم یک روز برای یونایتد به میدان بروم و حالا تلاش می کنم که از این فرصت استفاده کنم. وقتی این شانس را پیدا کردم که به منچستریونایتد بپیوندم، می دانستم که فرصت کمی برای بازی خواهم داشت اما وقتی می توانید این پیراهن را بر تن کنید یعنی یک رویا به حقیقت پیوسته است. نیمکت نشین بودن هرگز علاقه من نبود. "

1070