تصمیم عجیب کمیته داوران فدراسیون فوتبال؛ یک داور برای 2 مسابقه با فاصله 3 روز

تصمیم عجیب کمیته داوران فدراسیون فوتبال؛ یک داور برای 2 مسابقه با فاصله 3 روز

 پایگاه خبری فوتبالی- طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال یک داور قرار است ظرف 3 روز دو مسابقه از لیگ برتر و لیگ دسته اول را قضاوت کند. 

 به گزارش فوتبالی، کمیته داوران فدراسیون فوتبال در فصلی که پیش رو داریم مورد انتقاد خیلی از کارشناسان بوده و یکی از نقدها چیدمان های بد ممبینی رئیس کمیته داوران است.

در همین راستا در هفته ای که پیش رو داریم کمیته داوران اسامی قاضیان لیگ دسته اول و برتر را اعلام کرده اند که نکته عجیبی در این اعلام اسامی هست.

در اعلام اسامی داوران  هفته هفدهم لیگ دسته اول روی سایت فدراسیون فوتبال حمید حاج ملک روز پنجشنبه  21 آذر در تهران مسابقه دو تیم بادران و مس رفسنجان را قضاوت می کند. اسامی داوران این هفته روز 18 آذر اعلام شده بود.

امروز هم کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ برتر را اعلام کرده که بر این اساس حاج ملک روز شنبه 23 آذر  باید در آبادان مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز را قضاوت کند. یعنی یک داور برای دو مسابقه ظرف سه روز قضاوت دارد، یکی در تهران در لیگ دسته اول و دیگری در آبادان در لیگ برتر.

اینکه چرا کمیته داوران چنین تصمیمی گرفته باید پاسخگو باشند تا مشخص شود چرا یک داور باید در فاصله سه روز دو مسابقه را سوت بزند. 

9697