شوکی که در سیرجان جواب نداد؛ آقا معلم بهتر از وینگو نبود

شوکی که در سیرجان جواب نداد؛ آقا معلم بهتر از وینگو نبود

پایگاه خبری فوتبالی- تغییر کادر فنی در تیم گل‌گهر سیرجان نتوانسته تاثیر مثبتی در عملکرد و نتیجه‌گیری این تیم داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی باقی بماند و همچنان در حسرت پیروزی باشد. این نتیجه در حالی رقم خورد که مجید جلالی برای هفتمین بار روی نیمکت این تیم آبی‌پوش می‌نشست.

لیگ نوزدهم برای گل‌گهر با وینگو آغاز شد. سرمربی کروات و ۷۰ ساله‌ای که این تیم را برای اولین بار به لیگ برتر رساند اما بعد از باخت به استقلال در هفته ششم از سمت خود برکنار شد و جایش را به آقا معلم داد. با این حال رفتن بگوویچ و روی کار آمدن جلالی اوضاع تیم سیرجانی را بهتر نکرده است و شوکی به تیم وارد نشد.

بگوویچ در ۶ بازی لیگ و یک دیدار جام حذفی به سه تساوی و چهار باخت دست پیدا کرد. آنها سه گل به ثمر رساندند و هفت بار دروازه‌شان باز شد و در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از این مسابقات کنار رفتند.

اما مجید جلالی نیز نتوانست عملکرد بهتری داشته باشد. تیم آقا معلم در هفت بازی، همان نتایج وینگو را کسب کرد. چهار باخت و سه تساوی. تیم جلالی ۲ گل زده و هشت گل دریافت کرده و این یعنی یک گل کمتر از زمان وینگو به ثمر رسیده و یک گل هم بیشتری دریافت شده است.

باید دید مسولان باشگاه سیرجانی چه تصمیمی را در نیم فصل خود در پیش خواهند گرفت. آنها از لحاظ مهره با کمبود روبرو هستند و بر روی نیمکت هم اتفاق مثبت و پیشرفتی در کارشان دیده نمی‌شود؛ البته به جز دیدار برابر شهر خودرو و تا حدی نفت مسجد سلیمان که این تیم عملکرد قابل قبولی داشت.

7655