مدیرعامل یوونتوس: از ساری حمایت خواهیم کرد

مدیرعامل یوونتوس: از ساری حمایت خواهیم کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آندره‌آ آنیلی، مدیرعامل باشگاه یوونتوس، اعلام کرد که علیرغم نتایج نه چندان خوب اخیر این تیم، مائوریتزیو ساری همچنان به صورت کامل از حمایت آنها برخوردار است. 

به گزارش فوتبالی، قهرمانی سری آ در هر فصل به حداقل خواسته یوونتوسی ها در فصول اخیر تبدیل شده اما نتایج نه چندان خوب این تیم در هفته های اخیر باعث شده که آنها در شرایطی قرار بگیرند که سالهاست آن را تجربه نکرده اند. تساوی برابر ساسولو و پس از آن شکست 1 - 3 برابر لاتزیو باعث شده که اینتر دو امتیاز بالاتر از آنها با 38 امتیاز در صدر جدول رده بندی سری آ بایستد. ساری که تابستان امسال از چلسی جدا شده و به یوونتوس پیوست، حالا آینده خود و تیمش را در بحران می بیند. آنیلی حالا اعلام کرده که از این مربی 60 ساله حمایت خواهد کرد. او در گفتگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت اظهار داشت: " ساری با چالشی سخت و دشوار روبروست. اما ما می دانیم که در کنار هم می توانیم پیروز و موفق باشیم. "

از سوی دیگر ساری نیز درباره شرایط هفته های اخیر گفت: " مشخصا این چالشی بزرگ برای من است. این کار از زمانی که آن را پذیرفتم سخت بود چون ورود به یک تیم جدید و یک باشگاه تازه که قهرمانی های زیادی به دست آورده دشوار است. ما می خواهیم به قهرمانی در ایتالیا ادامه دهیم و در اروپا نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم. قهرمانی در سری آ یک وظیفه است اما در اروپا اینطور نیست اما چالش بزرگی است که می تواند تمام هواداران یوونتوس را خوشحال کند. " 

1070