راز جالب رودریگو: عکس هازارد پس زمینه صفحه فیس بوک من بود

راز جالب رودریگو: عکس هازارد پس زمینه صفحه فیس بوک من بود

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس، بازیکن جدید رئال مادرید، می گوید که پیش از این ادن هازارد الگوی او بوده و حتی عکس این بازیکن را در صفحه فیس بوک خود گذاشته است. 

به گزارش فوتبالی، رودریگو این فصل به سانتیاگو برنابئو آمد و در بدو ورود خود عملکرد درخشانی را در چند بازی به نمایش گذاشت تا توجه هواداران و بسیاری از فوتبالدوستان را به خود جلب کرده باشد. ادن هازارد نیز تابستان امسال و پس از مدت ها کش و قوس سرانجام با امضای قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از چلسی جدا شده و به رئال مادرید پیوست تا هم بازی رودریگو شده باشد. رودریگو در گفتگو با یک نشریه برزیلی در این باره اظهار داشت: " من یکی از عکس های هازارد را به عنوان پس زمینه فیس بوک خود انتخاب کرده بودم. او مانند برزیلی هاست. وقتی در دیدار برابر گالاتاسرای 3 گل به ثمر رساندم، او به من گفت که باید 4 گل می زدم. در اولین بازی خودم بسیار عصبی بودم. اما خیلی زود یک گل زدم. کنترل خوب بود و همه چیز خوب پیش رفت. باور نمی کردم. نمی دانستم باید چه کار کنم. گاهی احساس می کنم که هنوز بچه هستم. "

رودریگو همچنین درباره زین الدین زیدان گفت: " وقتی اولین بار او را دیدم شروع به لرزیدن کردم. پیش از این که بازیکن بشوم عادت داشتم که همیشه ویدیوهای بازی او را نگاه کنم. "

1070