فرقانی: برخلاف استقلال، به راحتی پول مربی خود را پرداخت کردیم

فرقانی: برخلاف استقلال، به راحتی پول مربی خود را پرداخت کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با ساده‌ترین روش ممکن مبلغ قرارداد سرمربی صنعت نفت را پرداخت کردیم، کاری که باشگاه استقلال نکرد.

به گزارش فوتبالی، مهران فرقانی در گفت‌وگویی، در مورد پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با مبلغی که منطقه آزاد اروند به حساب ما واریز کرد موفق شدیم ۱۸ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان تیم را پرداخت کنیم. شاید این پول جوابگوی زحمات چند ماه اخیر آنها نباشد، ولی خوشحالیم که بالاخره موفق شدیم بخشی از مطالباتشان را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که قرار بود به هر بازیکن ۴۰ درصدد پرداخت کنند گفت: با پولی که فعلا در حساب باشگاه بود همین را می‌توانستیم پرداخت کنیم. به زودی قرار است بخش دیگری از مطالبات‌شان را از طریق منابعی که در راه است پرداخت کنیم.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به این که هیچ بازیکنی قصد جدایی ندارد تصریح کرد: بعید می‌دانم بازیکنی بخواهد از جمع این تیم یکدست و خوب جدا شود. از طرفی ما به همه بازیکنان‌مان نیاز داریم. با این حال موضوع جدایی بازیکنان در اختیار من نیست و اگر بازیکنی قصد جدایی دارد با مراجعه به مدیرعامل باشگاه می‌تواند درخواست خود را مطرح کند.

فرقانی با اشاره به این که چطور پول مربی خارجی خود را پرداخت کردند که باشگاه استقلال نتوانست خاطرنشان کرد: کار سختی نبود. ما برای اسکوچیچ یک حساب بانکی در ایران باز کردیم و پولش را هر بار به همین حساب واریز کردیم. از این رو با ساده‌ترین روش ممکن مبلغ قرارداد این مربی پرداخت می‌شود. کاری که باشگاه استقلال نکرد.

7655