قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2020؛ پرسپولیس با الدحیل همگروه شد

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2020؛ پرسپولیس با الدحیل همگروه شد

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی مرحله لیگ قهرمانان آسیا 2020 در شهر کوالالامپور مالزی در حال برگزاری است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و سپاهان نمایندگان ایران در مرحله گروهی هستند که به صورت مستقیم در قرعه کشی حضور یافته اند و استقلال و شهر خودرو مشهد نیز بعد از طی کردن دو مرحله پلی آف در مسابقات حاضر می شوند.

لیگ قهرمانان آسیا 2020

قرعه کشی بدین شرح است : 

غرب آسیا

گروه A: الوحده امارات، برنده پلی آف 2 (الاهلی عربستان - برنده لوکوموتیو ازبکستان - استقلال تاجیکستان)، پلی آف 4 (مسیر استقلال ایران)، الشرطه عراق

گروه B: الشباب امارات، الهلال عربستان، پلی آف 3 (مسیر شهر خودرو ایران)، پاختاکور ازبکستان

گروه C: شارجه امارات، التعاون عربستان، الدحیل قطر، پرسپولیس ایران

گروه D: برنده پلی آف 1 (العین امارات - برنده بنیادکار ازبکستان - الزورا عراق) ، النصر عربستان، السد قطر، سپاهان ایران

در مسیر پلی آف 4، استقلال در ابتدا باید به برنده بازی الفیصلی اردن و الکویت کویت برود و در صورت پیروزی در این بازی در پلی اف دوم به مصاف الریان قطر برود تا صعودش به مرحله گروهی برای قرار گرفتن در گروه A نهایی شود. در مسیر پلی آف 3 نیز شهر خودرو در ابتدا باید به مصاف برنده بازی چنای هند و الرفاع بحرین برود و بعد از آن یک مرحله دیگر پلی آف به مصاف السیلیه قطر  برود تا در گروه B جای بگیرد.

شرق اسیا

گروه E : پکن اف سی چین، چیانگرای یونایتد تایلند، برنده پلی اف 4 ، برنده پلی آف 1 (سئول اف سی کره جنوبی - برنده قدح مالزی - تای پو هنگ کنگ)

گرو.ه F : اولسان اف سی کره جنوبی، شانگهای شنهوا چین، پرث گلوری استرالیا، برنده پلی آف 3

گروه G:  تیم دوم ژاپن، سوون بلووینگز کره جنوبی، گوانگژو چین، جوهور مالزی

گروه H: سیدنی اف سی استرالیا، یوکوهاما ژاپن، جونبوک موتور کره جنوبی، برنده پلی اف 2 (شانگهای SIPG چین - برنده بوریرام یونایتد تایلند - هو چی مین ویتنام)

در پلی آف سه در ابتدا دو تیم سرس نگروس فیلیپین و شان یونایتد میانمار به مصاف هم می روند. برنده این بازی به مصاف پورت تایلند می رود و در نهایت برنده این مسابقه هم به مصاف توکیو اف سی ژاپن می رود تا تیم حاضر در گروه F مشخص شود. در پلی اف چهار نیز تامپین روورز سنگاپور به مصاف بالی یونایتد اندونزی می رود، برنده این بازی مقابل ملبورن ویکتوری استرالیا قرار می گیرد و تیم پیروز این مسابقه نیز رو در روی تیم چهارم لیگ ژاپن قرار می گیرد تا دیگر تیم حاضر در گروه E مشخص شود.