جونیور فیرپو: می خواهم برای مسی، مثل آلبا باشم

جونیور فیرپو: می خواهم برای مسی، مثل آلبا باشم

پایگاه خبری فوتبالی- جونیور فیرپو ستاره جوان باشگاه بارسلونا در آستانه مصاف تیمش مقابل اینترمیلان درمرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش فوتبالی دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای او را مطالعه کنید:

*بازی در ورزشگاه جوزپه مئاتزا برایت چه حسی دارد؟

پارسال پیراهن بتیس را به تن می کردم و امسال بازیکن بارسلونا هستم و می توانم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم. همه چیز فوق العاده پیش می رود

*صعود بارسا به دور بعد از قبل قطعی است. حضور در چنین دیداری چطور است؟

ما در هر بازی برای برد می جنگیم. ما بارسلونا هستیم و می خواهیم برای برد مبارزه کنیم؛ حتی وقتی که بازیکنان مهم تیممان نباشند. در این بازی، بازیکنانی که کمتر برای بارسا بازی کرده اند این فرصت را خواهند یافت تا از حضور در لیگ قهرمانان اروپا لذت ببرند.

*در پست جوردی آلبا بازی می کنی. مسی چه درخواستهایی از تو دارد؟

جوردی آلبا بهترین شریک مسی است. آنها بدون آنکه همدیگر را نگاه کنند، یکدیگر را درک می کنند. در بازیهای اخیر من و مسی تلاش کردیم تا راحت ترهمدیگر را در زمین پیدا کنیم. به ویژه من بیشتر در این زمینه می کوشیدم. فکر می کنم که من و مسی در مرحله شناخت از یکدیگریم و من سعی می کنم حرکات مسی را با دقت تماشا کنم تا بتوانم برایش موقعیت گل خلق کنم

*با بازگشت جوردی آلبا دوباره نیمکت نشین می شوی. پذیرش این موضوع برایت سخت نیست؟

قطعا سخت است ولی من همیشه سعی می کنم تا بهترین بازیهای ممکن را به نمایش بگذارم تا سرمربی تیم انتخاب و تصمیم گیری سخت تری داشته باشد. او باید تصمیم بگیرد که وقتی هردویمان آماده ایم، از کدامیک از ما استفاده بکند.

*از ریسک بازی مقابل اینتر بگوئید

به نظرم این بازی ریسکی ندارد. هرچندکه تعدادی از بازیکنانمان با ما به میلان نیامده اند ولی بازیکنان حاضر در زمین با تمام تلاش مبارزه خواهند کرد. با وجودی که صعود کرده ایم، ولی به قصدبرد به ایتالیا آمده ایم.

*مسی در 38 سالگی چه خواهد کرد؟

باید ببینیم. نمی دانم که چه خواهد شد؛ لئو بهترین بازیکن دنیاست و قطعا بهترین بازیکن تاریخ نیز هست. او تاهرزمان که تصمیم داشته باشد، همچنان به هت تریک کردن هایش ادامه خواهد داد. برای مدتها هر یکشنبه به تماشای بازیهای مسی می نشینیم. او بهترین بازیکن دنیاست و فوق العاده است

*چه نقص هایی را در فوتبالت می بینی؟

فکر می کنم باید کمی خودم را پیدا کنم و همانطور که در بتیس بازی می کردم، برای تیم بارسا بازی کنم. در بارسا همه به من کمک می کنند و بهتر شدنم نسبت به اوایل فصل کاملا محسوس است.

6363