کلوپ: عصبی نیستم ولی تنش دارم؛ بلندپروازانه می جنگیم

کلوپ: عصبی نیستم ولی تنش دارم؛ بلندپروازانه می جنگیم

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در آستانه بازی تیمش مقابل سالزبورگ در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش فوتبالی، در صورتی که لیورپول در بازی فردا شب به پیروزی نرسد، ممکن است در صعود به دور بعدی رقابتها ناکام بماند. حالا دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای کلوپ را مطالعه کنید:

*مصاف با  سالزبورگ: ما از صعودمان اطمینان نداریم؛ از شاگردانم انتظار دارم که بهترین نمایش ممکن را ارائه دهند. سالزبورگ بعد از برد مقابل خنک، بسیار شاد شد. ولی ما همان زمان مقابل ناپولی به تساوی رضایت دادیم تا حالا بازی لیورپول مقابل سالزبورگ حکم فینال را داشته باشد. ناپولی هم از شرایطش راضی بود زیرا آنها می دانند که فقط باید خنک را مغلوب کنند.

 *پیغام به بازیکنان لیورپول: من هم مثل جوردن هندرسون از بازیکنانم می خواهم تمرکز لازم را برای این دیدار حفظ کنند. همه می دانند که این یک دیدار فینال است و ما برای این مسابقه آماده شده ایم. سالزبورگ باید مقابل ما پیروز شود. ما یک قهرمان عادی و عرف در لیگ قهرمانان اروپا نیستیم و هنوز بلندپرواز و دیوانه وار برای زندگی می دویم و می جنگیم و 100٪ در هر چالشی آماده هستیم 

*مهار هالند: زمانی رابرت لواندوفسکی را در تیم خود داشتم و خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی به چیز دیگری گوش نمی کردند. کاش می توانستید چیز دیگری را پیدا کنید که بتوانید در مورد آن صحبت کنید. چگونه در مقابل یک مهاجم بسیار خوب دفاع می کنید؟ هالند یک استعداد بسیار بزرگ است و ما نباید اجازه دهیم توپ در محوطه جریمه به او برسد."

*عدم انتقال سادیو مانه به دورتموند: این یک ارزیابی اشتباه از طرف من بود. من در آن زمان فکر می کردم فشار زیادی به دورتموند وارد شده است. این تنها تصمیم اشتباه که من گرفته ام نبوده، اما تصمیمی بود که توانستم سالها بعد اصلاح کنم.

*استرس بازی: ما برای این دیدار آماده هستیم، سالزبورگ باید مقابل لیورپول پیروز شود، رخ دادن این اتفاق ممکن است و من این شرایط را دوست دارم. ما هنوز مثل دیوانه ها بلند پرواز هستیم و اینگونه نیست که ما فکر می کنیم که حتما در بازی فردا شب تیم برتر میدان خواهیم بود. من برای این دیدار عصبی نیستم، اما تنش دارم و این نوع خاصی از تنش است. من بازی های مهم زیادی را انجام داده و در بسیاری مغلوب شده ام، اما در چند سال اخیر شرایط بهتر شده است. می دانیم که برنامه ریزی بسیار سخت بوده و ما بازی های متوالی زیادی داریم. ما در شدیدترین دوره زندگی هستیم اما سعی خواهیم کرد از این شرایط دشوار هم لذت ببریم."