آغاز ماراتن فوتبالی لیورپول : 9 بازی در 26 روز!

آغاز ماراتن فوتبالی لیورپول : 9 بازی در 26 روز!

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول سه شنبه شب دیداری حیاتی را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل سالزبورگ برگزار خواهد کرد و آنها امیدوار هستند تا با کسب نتیجه ای مطلوب در این بازی بتوانند همچنان به عنوان مدعی دفاع از عنوان قهرمانی شان در لیگ قهرمانان اروپا خوش بدرخشند.

به گزارش فوتبالی، از فردا شب ماراتن فوتبالی قرمزپوشان بندرلیورپول آغاز خواهد شد. این ماراتن 4 هفته به طول خواهند انجامید و فشردگی بازیهای لیگ انگلیس همراه با برگزاری جام باشگاه های جهان درسال 2019 که در قطر دنبال خواهد شد، کار را برای کلوپ و شاگردانش حسابی سخت خواهد کرد. لیورپولی ها اولین بازی شان در جام باشگاه های جهان را در روز 18 دسامبر در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده دیدار دو تیم مونتری و برنده بازی السد و هینژن اسپورت برگزار خواهند کرد و در صورتی که لیورپول به فینال برسد، باید بازی فینال را در روز 21 دسامبر برگزار کند.

این درحالی است که لیورپول در لیگ برتر انگلیس با فاصله ای 14 امتیازی نسبت به سیتی گواردیولا و فاصله 8 امتیازی نسبت به لستر سیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. البته آنها به هر ترتیب دست از رقابت در لیگ انگلیس نخواهند کشید و امیدوار هستند تا بتوانند برای اولین بار بعد از سال 1990 به جام قهرمانی لیگ انگلیس برسند. اما حالا و ماه پایانی سال 2019 برای کلوپ و شاگردانش حسابی سخت و فشرده خواهد بود و همین ماه دسامبر نقشی سرنوشت ساز و کلیدی را دربرآورده شدن رویاهای قرمزپوشان خواهد داشت.

اولین بازی از ماراتن فوتبالی لیورپولی ها سه شنبه این هفته در مصاف با سالزبورگ خواهد بود. لیورپولی ها اگر می خواهند به مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برسند، نباید دراین بازی بازنده باشند. بعد از آن  و در شنبه هفته آینده لیورپول در لیگ برتر به مصاف واتفورد خواهد رفت. پس از آن مصاف با استون ویلا در جام اتحادیه ( که 8 روز دیگر در روز 17 دسامبر برگزار خواهد شد) انتظار کلوپ و شاگردانش را می کشد. آنها تنها یک روز بعد (در روز 18 دسامبر) در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان بازی خواهند کرد و در صورت رسیدن به فینال، در روز بیست و یکم دسامبر در فینال جام باشگاه های جهان حضور خواهند یافت.

بعد از بازگشت از قطر، ماراتن دیگری انتظار لیورپول را می کشد و البته بازی آنها مقابل وستهم به تعویق افتاده ولی در ادامه لیورپول در روز بیست و ششم دسامبر مقابل لسترسیتی بازی خواهد داشت؛ در روز 29 دسامبر به مصاف ولورهمپتون خواهد رفت و در روز دوم ژانویه با شفیلد یونایتد بازی خواهند کرد. در روز پنجم ژانویه، لیورپول در جام حذفی انگلیس با اورتون روبرو خواهد شد.

 بازیهای لیورپول در 4 هفته آتی:

10 دسامبر 2019: سالزبورگ - لیورپول

14 دسامبر 2019: لیورپول- واتفورد

17 دسامبر 2019: استون ویلا- لیورپول

18 دسامبر 2019: نیمه نهایی جام باشگاه های جهان

21 دسامبر 2019: فینال احتمالی جام باشگاه های جهان

21 دسامبر 2019: بازی وستهم - لیورپول در لیگ برتر (به تعویق افتاد)

26 دسامبر 2019: لسترسیتی- لیورپول

29 دسامبر 2019: لیورپول- ولورهمپتون

2 ژانویه 2020: لیورپول- شفیلد یونایتد

5 ژانویه 2020: لیورپول - اورتون

6363