پیش بازی شاهین - صنعت نفت/ پرواز شاهین به سمت اولین پیروزی؟

پیش بازی شاهین - صنعت نفت/ پرواز شاهین به سمت اولین پیروزی؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا شاهین در مقابل صنعت نفت می‌تواند به اولین برد خود در این فصل دست یابد؟ 

به گزارش فوتبالی، شاهین همچنان با مربی جدید خود شکست ناپذیر است. 

میشو در 3 بازی اخیر بیشتر از 10 هفته ابتدایی برای بوشهری ها امتیاز جمع کرد؛ ولی همچنان نگه داشتن شاهین در لیگ مأموریتی دور از دسترس به نظر می‌رسد. شاهین در 3 بازی اخیر خود همچنان در امر گلزنی با مشکل رو به رو بوده و 1 گل به ثمر رسانده، اما در خط دفاعی موفق عمل کرده و با 1 گل خورده و 2 کلین شیت آمار خوبی را از خود به ثبت رسانده است. 

ستاره خاموش:

بهترین گلزن بوشهری ها حسین مالکی با 4 گل زده است. مالکی ستاره بی چون و چرای سفیدپوشان بوشهری بوده اما عملکرد ضعیف تیمی شاهین باعث شده تا این ستاره آنچنان که باید و شاید در دید نباشد.

به دنبال سهمیه: صنعت نفت آبادان با تمام مشکلات مالی خود تا به اینجای رقابت‌ها نتایجی فراتر از انتظار گرفته و تنها 3 امتیاز با صدر فاصله دارد. با پرداخت درصدی از قرارداد، حالا آبادانی ها می‌توانند با روحیه ای بهتر فصل را دنبال کنند و حتی برای کسب سهمیه ی آسیایی بجنگند. 

ساز جدایی آل کثیر:

بهترین گلزن آبادانی ها بعد از 2 گلی مقابل پیکان به ثمر رساند، اعلام کرد دیگر در نفت نمی‌ماند. این بازیکن دزفولی در این فصل 6 گل برای برزیلی های ایران زده و با ادامه همین روند، می‌تواند یکی از نامزد های آقای گلی لیگ برتر باشد. 

چهره ویژه: اسکوچیچ و کریستیچوویچ. این بازی جدال سرمربیان کروات لیگ است دراگان اسکوچیچ در ایران سابقه سرمربیگری تیم های ملوان، خونه به خونه و فولاد را دارد و میشو هدایت مس کرمان را برعهده داشته. 

نتیجه هفته گذشته:

شاهین در مقابل تیمِ پر مهره تراکتور به تساوی ارزشمند 0-0 دست یافت و صنعت نفت نیز در دیداری پر گل، با حساب 3 بر 2 مقابل پیکان به پیروزی رسید. 

وضعیت در جدول: شاهین با 5 امتیاز قعر نشین است و صنعت نفت با 22 امتیازِ کسب کرده از 12 بازی، در رتبه پنجم جدول قرار دارد. 

*سه شنبه 19 آذر

شاهین شهرداری بوشهر - صنعت نفت آبادان ساعت 16:30

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک ها: امیر محمد داوددزاده ومحسن بابایی

4344