نریمان‌جهان: هر دیداری که تراکتور نمی‌برد، ناراحت می‌شوم/ سعی کردیم جوانمردانه بازی کنیم

نریمان‌جهان: هر دیداری که تراکتور نمی‌برد، ناراحت می‌شوم/ سعی کردیم جوانمردانه بازی کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: هر دیداری که تراکتور نمی‌تواند برنده باشد من ناراحت می‌شوم؛ امیدوارم شرایط بهتر شود. 

به گزارش فوتبالی، سامان نریمان جهان بعد از پیروزی 2 بر صفر ماشین‌سازی مقابل تراکتور، اظهار داشت: بازی حساس و مهمی بود. تراکتور چند بازی بود که نتیجه نگرفته بود. از طرفی شخصاً خوشحالم که تیمم برده است اما از طرف دیگر، به خاطر شرایط تراکتور ناراحت هستم و حتی گریه‌ام هم گرفت. 

وی ادامه داد: نمی‌دانم مشکل تراکتور کجاست. امیدوارم شرایط این تیم هر چه زودتر بهتر شود به بالای جدول که حقش است برسد. 

بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پاسخ به این سؤال که چه اتفاقی برای تراکتور افتاده که به این شرایط گرفتار شده است، گفت: درون این تیم نیستم و نمی‌دانم موضوع چه هست. نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم، فقط آرزو می‌کنم شرایط تراکتور هر چه زودتر بهتر شود. من فوتبالم را از امیدهای تراکتور شروع کردم و سالها در این تیم بازی کرده‌ام. خاطرات خوبی با این تیم دارم که هیچ‌وقت از یادم نمی‌رود. 

نریمان جهان تصریح کرد: هر دیداری که تراکتور نمی‌تواند برنده باشد من ناراحت می‌شوم؛ امیدوارم شرایط بهتر شود. نتیجه امروز عادلانه بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم. سعی کردیم جوانمردانه بازی کنیم و نان حلال به خانه ببریم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دوست دارد روزی به تراکتور برگردد، گفت: جواب این سؤال را همه می‌دانند. معلوم است که دوست دارم برگردم، اما به مدیران باشگاه بستگی دارد. هر زمان که از تراکتور پیشنهاد داشته باشم، به پیشنهادات دیگر اصلاً فکر نمی‌کنم. حتی زمانی که به پرسپولیس رفتم، حتی پیشنهادی از تبریز هم نداشتم و به همین خاطر از تبریز خارج شدم. اگر پیشنهاد داشته باشم، بدون شک آن را قبول می‌کنم.

4344