عباسیان: موقعیت‌های سایپا به شکل عجیبی گل نمی‌شوند/ امیدوارم اولین شکست نفت مسجدسلیمان را رقم بزنیم

عباسیان: موقعیت‌های سایپا به شکل عجیبی گل نمی‌شوند/ امیدوارم اولین شکست نفت مسجدسلیمان را رقم بزنیم

پایگاه خبری فوتبالی- معین عباسیان، مدافع - هافبک تیم فوتبال سایپا امیدوار است که تیمش فردا اولین شکست نفت مسجدسلیمان را در رقابت‌های این فصل رقم بزند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، معین عباسیان، درباره آخرین وضعیت تیم سایپا در آستانه بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما شرایط بدی ندارد و آماده این بازی هستیم. می‌دانیم که بازی آسانی در پیش نداریم ولی کادر فنی در چند روز گذشته به‌خوبی حریف را آنالیز کردند و با نقاط ضعف و قوت نفت مسجدسلیمان آشنا هستیم. ما هدفی جز برد نداریم و امیدوارم به این هدف دست پیدا کنیم.

وی در ارتباط با اینکه حریف سایپا تا به امروز در لیگ برتر شکست نخورده است، خاطر نشان کرد: آنها تیم خوب و منسجمی هستند و تا الان هم نتایج خوبی گرفته‌اند. با این حال هدف ما فقط گرفتن سه امتیاز است و امیدوارم اولین شکست نفت مسجدسلیمان را در بازی فردا رقم بزنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که «چرا سایپا در 9 بازی گذشته گلی به ثمر نرسانده است؟»، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه باید بگویم. ما خوب فوتبال بازی می‌کنیم و موقعیت‌های زیادی را در هر بازی به دست می‌آوریم، ولی متأسفانه بدشانس هستیم و موقعیت‌های سایپا به شکل عجیبی گل نمی‌شوند. امیدوارم این بدشانسی‌ها برای تیم ما به پایان برسد، ما تیم خوبی داریم و قطعاً در بازی‌های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

4344