بولونیا 2 – میلان 3: بهترین نمایش روسونری

بولونیا 2 – میلان 3: بهترین نمایش روسونری

پایگاه خبری فوتبالی – میلان با بهترین نمایش این فصل خود در خانه بولونیا با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

سینیشا میهایلوویچ برای اولین بار پس از عمل پیوند مغز استخوان روی نیمکت بولونیا نشسته بود و رقیب هم تیم سابق او بود. همین باعث شد که طرفداران هر دو تیم او را ایستاده تشویق کنند.

بولونیا قبل این بازی تنها یک امتیاز کمتر از میلان داشت. میلان هم از مارس 2002 در خانه بولونیا در سری آ نباخته بود.

کریشتوف پیانتک با وجود اعتراض طرفداران به رافائل لیائو ترجیح داده شده بود، و در دقیقه 15 هم گل اول را زد. ماتیا بانی روی او خطای پنالتی مرتکب شد. فرانک کسیه می‌خواست پنالتی را بزند، اما پیانتک خودش ضربه را وارد دروازه لوکاژ اسکوروپسکی، هم‌وطنش کرد. او شش بازی بود که گل نزده بود.

میلان در دقیقه 32 به گل دوم رسید. تئو هرناندز روی پاس عالی سوسو از تله آفساید گریخت و گل زد. این چهارمین گل این مدافع چپ در این فصل است.

تئو هرناندز هشت دقیقه بعد هم گل زد، اما این بار به دروازه خودی. یک کرنر روی دروازه میلان ارسال شد که با برخورد به دست هرناندز به درون دروازه این تیم رفت.

میلان در ثانیه‌های نخستین نیمه دوم گل سوم را به ثمر رساند. جک بوناونتورا روی دفع ضعیف تاکه‌هیرو تومیاسو توپ را گرفت و با شوتی تماشایی آن را از گوشه محوطه جریمه گل کرد.

تئو هرناندز در اواخر مسابقه یک پنالتی هم داد. داور ابتدا خطای او روی اورسولینی را اعلام نکرد، که باعث اعتراض بازیکنان بولونیا شد. این صحنه مشابه پنالتی میلان بود. داور پس از بازبینی ویدیویی، اعلام پنالتی کرد و سانسونه آن را گل کرد.

میلان در هر حال با نمایشی که با فاصله، بهترین بازی آنها در این فصل بود، پیروز میدان شد.

8444