مهاجم اسبق تیم ملی اتریش به قاچاق مواد مخدر محکوم شد

مهاجم اسبق تیم ملی اتریش به قاچاق مواد مخدر محکوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - از فوتبال بازی کردن تا بازداشت به علت قاچاق مواد مخدر. شانل کولیچ، بازیکن اسبق فوتبال اتریش که سابقه حضور در سیون سوئیس و آستوریا وین اتریش را دارد، توسط پلیس بازداشت شد.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم توسط دادگستری وین به قاچاق مواد مخدر متهم شده است. بازیکن اسبق تیم ملی اتریش به علت در اختیار داشتن کوکائین و حمل غیرقانونی اسلحه بازداشت شده است و در حکم وی احتمالا درمان اعتیاد به مواد مخدر هم لحاظ خواهد شد. گفته می شود که ملی پوش اسبق اتریشی بین سپتامبر 2017 تا سال 2019 مجموعا هشتاد گرم کوکائین فروخته است.

این اولین باری نیست که کولیچ دچار مشکلات قضایی می شود. او در سال 2014 نیز به علت نقش داشتن در رسوایی شرط بندی ورزشی به پنج سال حبس  محکوم شده بود اما در سال 2017 به خاطر خوش رفتاری در زندان پیش از اتمام محکومیتش آزاد شد. 

کولیچ 42 ساله دوران ورزشی خود را در ردبول سالزبورگ آغاز کرد. او با تیم پاچینگ به لیگ دسته اول فوتبال اتریش صعود کرد و به آقای گل این دسته تبدیل شد. او بعد از آن بخت خود را در تیم سیون سوئیس آزمایش کرد اما دوباره به اتریش برگشت تا در تیم آستوریا وین بازی کند. این مهاجم اولین بازی ملی خود را در سال 2005 در تیم ملی اتریش انجام داد و مجموعا بیست بازی ملی داشت که سه گل به ثمر رساند.