گرفتن توپ بازی از سون و اهدای آن به بازیکن جوان تاتنهام توسط مورینیو

گرفتن توپ بازی از سون و اهدای آن به بازیکن جوان تاتنهام توسط مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - سون هیونگ مین پس از دیدار روز گذشته برابر برنلی قصد داشت توپ بازی را به عنوان یادگاری با خود به خانه ببرد اما مورینیو این توپ را از او گرفته و به تروی پرت، بازیکن جوان و جدید تاتنهام، داد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره تیم ملی کره جنوبی روز گذشته نمایش درخشانی برای تاتنهام داشت و در پیروزی 0 - 5 این تیم برابر برنلی عملکرد خوبی داشت. او قصد داشت پس از بازی توپ این دیدار را به عنوان یادگاری با خود به خانه ببرد اما مورینیو این توپ را از او گرفته و به بازیکن تازه وارد تاتنهام تقدیم کرد. در تصاویر منتشر شده از این اتفاق به نظر می رسد که سون از حرکت مورینیو راضی است و با خنده از این حرکت مورینیو استقبال می کند. مربی پرتغالی پس از گرفتن توپ از سون، آن را به سمت ستاره تیم ملی ایرلند پرتاب می کند و چند کلمه ای با او درباره اولین حضورش در رقابت های لیگ برتر گفتگو می کند. 

مورینیو پس از بازی درباره او گفت: " این اولین بازی در لیگ برتر برای یک بازیکن 17 ساله بود بنابراین باید این توپ را با خود به خانه می برد. گاهی توپ بازی برای کسی است که در بازی هت تریک کرده است اما من فکر می کنم برای یک جوان 17 ساله معنای بیشتری داشته باشد. او هفته پیش در حال بازی در لیگ جوانان یوفا با بازیکنان همسن خودش بود و امروز در لیگ برتر به میدان رفت. او امروز برای تاتنهام در لیگ برتر بازی کرد و پیش از این در دوبلین برای تیم ملی کشورش به میدان رفت. فکر میکنم هفته بسیار خوبی برای او بوده است. "

1070