مصدومیت بنتانکور و بحران خط میانی در یوونتوس

مصدومیت بنتانکور و بحران خط میانی در یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در هفته های گذشته با بحران مصدومیت های پیاپی بازیکنان خود در خط میانی روبرو بوده و حالا مائوریتزیو ساری مصدومیت رودریگو بنتانکور را نیز تایید کرده است.
به گزارش فوتبالی، یوونتوس شب گذشته به مصاف لاتزیو رفت تا با توجه به تساوی اینتر و رم با پیروزی در این دیدار به صدر جدول برگردد اما در نهایت با نتیجه ۱ - ۳ بازی را واگذار کرد. بنتانکور به دلیل مصدومیت نتوانست کامل در ترکیب یووه به میدان برود و ساری پس از بازی در گفتگو با DAZN اظهار داشت: " بنتانکور باید آزمایشاتی را انجام دهد اما به نظر می رسد که مشکل از لگامنت او باشد و باید ببینیم که چقدر درگیر شده است. بنتانکور در حال حاضر بازیکن سرنوشت سازی برای ماست بنابراین خروج او از زمین برای ما بسیار دشوار بود. "
کوادرادو با دریافت کارت قرمز و میرالم پیانیچ با دریافت کارت زرد از حضور در بازی هفته آینده برابر اودینزه محروم شدند. سامی خدیرا به دلیل جراحی زانو تا ماه ها نمی تواند در زمین حضور داشته باشد. داگلاس کاستا، آرون رمزی و آدرین رابیو نیز هنوز به آمادگی نرسیده اند و همین کار ساری در بازی های پیش رو را بسیار دشوار خواهد کرد.

۱۰۷۰