پیش بازی ذوب آهن-نساجی/ به یاد صحنه رمانتیک!

پیش بازی ذوب آهن-نساجی/ به یاد صحنه رمانتیک!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بازی مقابل نساجی، آخرین حضور منصوریان بر روی نیمکت ذوب آهن خواهد بود؟ 

به گزارش فوتبالی، منصوریان و تیمش که تا پایان هفته دهم نتوانسته بودند نتایج خوبی کسب کنند، قرار شد که از 5 بازی پیش رو حداقل 10 امتیاز به دست آورند. از این 5 بازی، تا کنون ذوب آهن 3 بازی را پشت سر گذاشته و به ترتیب پیروزی مقابل فولاد، تساوی برابر نفت مسجد سلیمان و شکستِ سنگین جلوی پرسپولیس نتایج این تیم در این 3 بازی بود. تنها فرصت منصوریان برای ماندن در جایگاه خود و رسیدن به حد نصاب تعیین شده، پیروزی در دو بازی پیش رو مقابل نساجی و گل گهر است. 

تغییر سیستم؟ ذوب آهن مقابل پرسپولیس از یک نقطه چندین بار ضربه خورد و سرخپوشان با یک تاکتیک تکراری، چندین بار به ذوب آهن ضربه زدند. دفاع 3 نفره منصوریان مقابل پرسپولیس کارساز نبود و با پاس های عمقی، به راحتی شکسته شد؛ حال باید ببینیم منصوریان در بازی های پیش رو با 3 دفاع تیمش را به میدان خواهد فرستاد یا سیستم دیگری را برای تیمش در نظر خواهد گرفت. 

نساجیِ چغر: فارغ از جایگاه تیم نساجی در جدول، مازندرانی ها برای تمامی تیم ها دردسر ساز بودند. از آخرین برد نساجی چی ها مدت ها می‌گذرد و آنها هنوز در فصل پاییز طعم پیروزی را نچشیده اند؛ اما هواداران همچنان تیم را تشویق می‌کنند و نساجی در هر بازی با تمام توان به مصاف با حریفان می‌رود.

چهره ویژه: علیرضا منصوریان و رضا مهاجری. پس از صحنه رمانتیکِ !به وجود آمده بین این دو سرمربی، در زمانی که منصوریان سرمربی استقلال بود و مهاجری در پدیده حضور داشت، منصوریان از استقلال رفت و این بار هم ممکن است منصوریان بعد از دیدار با نساجی، مجبور به خداحافظی با ذوب آهن شود.

نتیجه هفته گذشته: ذوب آهن پس از 9 سال در خانه مقابل پرسپولیس تن به شکست داد و با 3 گل مغلوب این تیم شد. نساجی هم مقابل سپاهان به تساوی 2-2 رسید. 

وضعیت در جدول: ذوب آهن با 11 امتیاز در رتبه دوازدهم و نساجی با یک امتیاز بیشتر، در جایگاه یازدهم قرار دارد. 

*دوشنبه 18 آذر 98

ذوب آهن - نساجی ساعت 17:30  ورزشگاه فولادشهر اصفهان 

داور: حسن اکرمی

کمک ها: علیرضا ایلدروم – علیرضا مرادی