دردسر جدید فدراسیون؛ ویلموتس به فیفا شکایت کرد؟

دردسر جدید فدراسیون؛ ویلموتس به فیفا شکایت کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد قطع همکاری فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس به همین راحتی امکان پذیر نباشد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که رئیس فدراسیون از فسخ قرارداد ویلموتس خبر داده، این اتفاق هنوز به شکل رسمی رخ نداده چرا که طرفین هنوز بر سر مسائل مالی با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند. این وسط روزنامه خبر ورزشی از قول یک منبع آگاه نوشته که ویلموتس از طریق وکلایش، از فدراسیون فوتبال به فیفا شکایت کرده. گویا او به محض فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال- که قبل از بازی با عراق رخ داد- به فیفا شکایت کرده است و احتمال اینکه او بتواند از فدارسیون فوتبال غرامت بگیرد، بسیار بالاست.

دیروز برایتان نوشتیم که همسر ویلموتس کاملا به امور حقوقی آشناست و قطعا اجازه نخواهد داد که فدراسیون فوتبال، به راحتی و بدون هزینه با شوهرش قطع همکاری کند و همانطور که او توانست از فدراسیون فوتبال ساحل عاج غرامت بگیرد، از فدراسیون فوتبال ایران هم غرامت خواهد گرفت.

نکته عجیب ماجرا، نحوه برخورد فدراسیون با اقدام سرمربی تیم ملی بوده چرا که مهدی تاج علیرغم آگاهی از فسخ قرارداد ویلموتس، هر طور بوده به او 2 میلیون یورو پول داده. موضوعی که طبق نوشته خبرورزشی، باعث انتقاد وزارت ورزش از رئیس فدراسیون فوتبال شده است و آنها گفته‌اند چرا وقتی ویلموتس فسخ قرارداد کرده، فدراسیون فوتبال به او پول داده است.

1984