سوارز: گل برابر مایورکا بهترین گل دوران فوتبال من بود

سوارز: گل برابر مایورکا بهترین گل دوران فوتبال من بود

پایگاه خبری فوتبالی - لوییس سوارز معتقد است که گل تماشایی که شب گذشته در دیدار برابر مایورکا به ثمر رساند، بهترین گل دوران فوتبال حرفه ای او بوده است. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم بارسلونا در شب پیروزی 2 - 5 این تیم برابر مایورکا موفق شد یک گل تماشایی وارد دروازه تیم حریف کند. در شب هت تریک لیونل مسی پس از دریافت ششمین توپ طلا، سوارز موفق شد با پشت پا توپ را وارد دروازه مایورکا کند تا یکی از زیباترین گل های فصل جدید لالیگا را به ثمر رسانده باشد. این بازیکن همچنین با این گل موفق شد به تمام 28 تیمی که در لالیگا با آنها روبرو شده گلزنی کند. سوارز پس از بازی به خبرنگاران گفت: " این بهترین گل دوران فوتبال من بود. می دانستم که در زاویه درستی است و آخرین گزینه این بود که با پاشنه پا به آن ضربه بزنم. می خواستم این موقعیت را به گل تبدیل کنم چون شانس زیادی برابر دروازه بان نداشتم. ارنستو والورده به من گفته که گاهی موقعیت های آسان را از دست می دهم و موقعیت های سخت را به گل تبدیل می کنم. " 

بارسلونا با این سه امتیاز به صدرنشینی خود در لالیگا ادامه داد و این هفته باید برای انجام دیدار حساس برابر اینتر و قطعی کردن صعود خود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان به میلان سفر کند. 

1070