اشاره رییس بارسلونا به جدایی احتمالی والورده در پایان فصل

اشاره رییس بارسلونا به جدایی احتمالی والورده در پایان فصل

پایگاه خبری فوتبالی – جوزپ ماریا بارتومئو، رییس بارسلونا گفته شاید دوران ارنستو والورده در این تیم به‌زودی به سر برسد.

والورده در سال 2017 جای لوییس انریکه را گرفت و مربی بارسلونا شد. قرارداد فعلی او تا سال 2021 است. اما بارتومئو می‌گوید که او شاید در پایان فصل تیم را ترک کند.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که گفته می‌شود رونالد کومان پس از یورو 2020 مربی بارسا می‌شود.

به بارتومئو گفته شد که والورده در این فصل ناراضی و جدی به نظر می‌رسد. او هم گفت: «من مربیان زیادی داشته‌ام و همه آنها جدی بوده‌اند؛ ریکارد، مارتینو، گواردیولا، لوچو (انریکه)، همه این‌ها جدی بوده‌اند. مسئولیت این کار بسیار بالا است.

این‌جا تنها گزینه این است که همه جام‌ها را ببرید. یا همه چیز را می‌برید یا این که فصل خوبی نداشته‌اید. اما دور از دوربین، ارنستو آدم باحال و جذابی است. اما افرادی هستند که گفته‌اند ارنستو، لوچو، پپ، تیتو (ویلانووا)، و تاتا (مارتینو) جدی بوده‌اند.»

از او سوال شد که آیا والورده فصل بعد مربی بارسا است و او گفت: «قرارداد او تا سال 2021 است، اما گزینه‌ای داریم که در بهار درباره‌اش تصمیم می‌گیریم و طبق این گزینه، قرارداد او می‌تواند فسخ شود. این که چه می‌شود بستگی به خیلی چیزها دارد. ریکارد 5 سال این‌جا بود. گواردیولا 4 سال. لوییس انریکه 3 سال.» از او سوال شد که آیا سه سال برای والورده کافی است و او گفت: «می‌تواند باشد. اما این تصمیمی است که او یا باشگاه باید بگیرند.»

8444