زلاتان: تارانتینو تاریخ سینماست و من تاریخ فوتبال هستم

زلاتان: تارانتینو تاریخ سینماست و من تاریخ فوتبال هستم

پایگاه خبری فوتبالی- هربار که زلاتان ایبراهیموویچ صحبتی برزبان می آورد، جنجالی بزرگ به پا می کند. همه به مصاحبه های جنجالی ایبرا عادت کرده اند و صحبتهای عجیب و غریب او دیگر برای کسی حیرت آور نیست. 

به گزارش فوتبالی، زلاتان از زمانی که لس آنجلس گلکسی را ترک کرد ، گفتگوهای پرحاشیه زیادی را انجام داده است. حالا او در صحبتهای جدیدی که در مجله جی کیو منتشر شده گفته:« تارانتینو تاریخ سینماست و من تاریخ فوتبال هستم. او عاشق سینماست و من عاشق فوتبال هستم. تارانتینو عشق عجیبی به سینما دارد. او یک نابغه دیوانه است. عاشق کارهایی است که انجام می دهد و می خواهد این حس را به همه منتقل کند. کمی شبیه محمدعلی کلی ؛ یک افسانه دیگر در دنیای ورزش.»

ایبرا در ادامه صحبتهایش گفت:« من خوشحال می شوم که در یکی از فیلمهای تارانتینو با دواین جانسون (ملقب به راک یا صخره) ایفای نقش کنم.»

زلاتان در بخش دیگری از این گفتگو درمورد زندگی شخصی اش صحبت کرد و گفت:« همسرم هلنا خیلی با من صبوری می کند. ماجراجویی من اصلا ساده نبوده. ما دو فرزند داریم و من دائما در حال عوض کردن تیم های باشگاهی ام هستم. شخصا اصلا آدم ساده ای نیستم ولی به لطف همسر و فرزندانم تغییرات زیادی کرده ام. من آشپز خوبی نیستم و وقتهایی که همسرم نیست، با فرزندانم معمولا یک ماکارونی ساده آماده می کنیم: اسپاگتی با پنیر پارمزان یا کره... فرزندانم به من می گویند که غذای خانگی را ترجیح می دهند و واقعا باهوش هستند.»

6363