دومین جنجال بین امباپه و توخل بعد از چهار روز

دومین جنجال بین امباپه و توخل بعد از چهار روز

پایگاه خبری فوتبالی- مدتی است که کیلیان امباپه روزهای خوبی را در پاری سن ژرمن سپری نمی کند. ارتباط او با توماس توخل سرمربی تیمش حسابی بد شده و شنبه شب شاهد جنجال دیگری میان این دو نفر بودیم.

به گزارش فوتبالی در دقیقه 90 بازی امشب پاری سن ژرمن بود که سرمربی آلمانی تصمیم گرفت تا با بیرون کشیدن امباپه، چوپو موتینگ را به زمین مسابقه بفرستد. اما چهره امباپه در هنگام ترک زمین گویای همه چیز بود. امباپه از این تعویض اصلا رضایت نداشت ولی این بار برخلاف قبل نارضایتی اش را با وضوح بیشتری به نمایش گذاشت و زمانی که توخل برای تشکر از او به سمتش رفت این ناراحتی را بروز داد.

امباپه سرمربی تیمش را نادیده گرفت و حتی به او نگاه هم نکرد. توخل کوشید تا امباپه را در آغوش بکشد و به او توضیحاتی بدهد ولی امباپه نگاهش را به سمت دیگری دوخته بودو چهره اش حسابی در هم و ناراحت بود. امباپه بعد از زدن گل دوم تیمش و دادن پاس گل سوم، زمین را ترک کرد و این اتفاق، فاز جدیدی از اختلاف میان او و توخل بود که تنها 3 روز بعد از بازی پاری سن ژرمن مقابل نانت اتفاق افتاد.

درآن بازی هم امباپه در دقیقه 78 تعویض شده بود و زمانی که ایکاردی به جای او وارد زمین شد، او با چهره ای عصبانی زمین را ترک کرده بود و این درحالی بود که در آن بازی هم او برای تیمش گلزنی کرده بود.

البته این اولین دفعاتی نیست که امباپه از سرمربی تیمش عصبانی می شود. این اتفاق در فصل گذشته هم رخ داده بود. این ستاره جوان فرانسوی در فصل گذشته از اینکه توخل در دو بازی پایانی پی.اس.جی در لیگ فرانسه به او بازی نداده بود و بدین ترتیب مانع از آن شده بود تا امباپه بتواند درکورس کسب کفش طلا به رقابتش با مسی ادامه دهد از این سرمربی آلمانی حسابی عصبانی شده بود. همین اتفاق ، همراه با رویای امباپه برای بازی در رئال مادرید باعث شد تا او درماه می در صحبتهایی جنجالی بگوید:« الان زمان مهمی برای من است. فکر می کنم که اولین لحظه کلیدی ام یا دومین لحظه کلیدی کارنامه ورزشی ام فرا رسیده. خیلی چیزها را می دانم و فکر می کنم که زمان آن است که مسئولیتهای بزرگتری را بپذیرم. امیدوارم که بتوانم با پاری سن ژرمن باشم و شاید هم در پروژه ای دیگر.»

قرارداد فعلی امباپه با پی.اس.جی تا سال 2022 اعتبار دارد. او به خوبی می داند که رئالی ها خواهان جذبش هستند و رویای او هم بازی کردن زیر نظر زین الدین زیدان است. زیدان هم اخیرا در صحبتهایی درمورد این ستاره جوان فرانسوی گفته:« من عاشق امباپه هستم.» 

حالا هم امباپه، هم سران رئال و هم مدیران پاری سن ژرمن می دانند که امباپه دیر یا زود به رئال خواهد رفت و حالا اختلافات این بازیکن با توخل ممکن است باعث آن شود که این اتفاق زودتر رخ دهد.

6363