حمله کنندگان به فِرِد، برای همیشه از حضور در ورزشگاه سیتی محروم می شوند

حمله کنندگان به فِرِد، برای همیشه از حضور در ورزشگاه سیتی محروم می شوند

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار امروز دوتیم منچسترسیتی و منچستریونایتد، اتفاق تلخی رخ داد که قطعا برای هیچ یک از هواداران واقعی فوتبال دلنشین نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، سیتی دراین بازی با نتیجه 1-2 مغلوب شیاطین سرخ شد . اتفاق تلخ و دردناک این بازی در دقیقه 67 مسابقه رخ داد؛ زمانی که فرد، بازیکن برزیلی یونایتد به قصد ارسال کرنر به گوشه زمین رفته بود. در همان لحظات، تعدادی از هواداران سیتی اشیای مختلفی از فندک گرفته تا بطری آب به سمت او پرتاب کردند و همین اتفاق باعث شد تا روند بازی برای دقایقی متوقف شود.

در آن لحظات تعدادی از بازیکنان سیتی هم که از این رفتار ناپسند عصبی شده بودند، به گوشه زمین رفته و از هوادارانشان خواستند تا دست از پرتاب اشیا و رفتارهای نامناسب بکشند تا بازی روند عادی اش را دنبال کند.

دراین میان، باشگاه منچسترسیتی با انتشار بیانیه ای در وب سایتش اعلام کرده که افرادی که در جریان این بازی شعارهای نژادپرستانه سرداده و اشیایی را به داخل زمین پرت کرده اند، با همکاری پلیس منچستر شناسایی خواهند شد. در ادامه این بیانیه می خوانیم:« با تماشای برخی از ویدیوهای منتشره، متوجه رفتار نژادپرستانه برخی از هوادارانمان شدیم و با کمک پلیس شهر منچستر این افراد شناسایی خواهند شد. به علاوه باشگاه سیتی در راستای شنایایی افرادی که وسایلی را به داخل زمین پرتاب کرده اند با پلیس همکاری خواهد کرد. سیتی هرگز دربرخورد با کسانی که قوانین را زیر پا می گذارند، کوتاهی نمی کند و افرادی که به خاطر رفتارهای نژادپرستانه مجرم شناخته شوند، برای همیشه از حضور در ورزشگاه سیتی محروم خواهند شد.»

6363